جاده های یک طرفه منتهی به پایتخت


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889316

محورهای کندوان و خراز امروز به سمت کرج و تهران یکطرفه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه 31 مرداد در جاده های مازندران اجرا می شود که بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد از 15 توزی ممنوع است. جمعه از ساعت 00:00 الی 24:00 به گفته مسئولان پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 22 امروز جمعه از رودهان به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 22:00 PM در همان روز از آب اسک به رودهان (منطقه مشا) یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون (به استثنای حامل مواد سوختی یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و به صورت برگشتی و کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد نشدنی از ساعت 6 صبح تا 12 بامداد امروز جمعه از محور خراز ممنوع است.

تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 صبح روز شنبه 31 مرداد ماه از کرج – چالوس، هراز، فیروزکو و برگشت ممنوع است.

تردد موتورسیکلت های پلیس و امداد و نجات برای انجام ماموریت های مهم در ترددهای مجاز بلامانع خواهد بود.

اعمال این محدودیت ها منوط به افزایش تردد در محورها خواهد بود و در شرایط عادی ترافیکی با اعمال محدودیت ها موافقت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید