وضعیت راه ها و جاده ها امروز 12 آبان 1401 / ترافیک روان در جاده های منتهی به شمال

وضعیت راه ها و جاده ها امروز 12 آبان 1401 / ترافیک روان در جاده های منتهی به شمال
روز جدید :آخرین وضعیت محورهای شمالی حاکی از ترافیک روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (گذرگاه) است.

با توجه به تصاویر به دست آمده از دوربین های مدار بسته، سامانه های گزارش تردد و گشت های محورهای جاده ای سراسر کشور، در حال حاضر به جز محورهای مسدود و ممنوع، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها انجام می شود. به طور معمول انجام می شود.

شب گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 399 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز گذشته 0.6 درصد رشد نشان داد.

همچنین نسبت وسایل نقلیه سنگین 15.3، اوج تردد بین ساعت 17:00 تا 18:00 و کمترین آن بین ساعت 03:00 تا 04:00 است و مسافران با علم به این موضوع می توانند زمان های مناسب تری را برای سفر خود انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی نیز حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و بزرگراه تهران – شمال و بزرگراه قزوین – رشت (گذرگاه) است. همچنین محورهای شمالی تداخل جوی ندارند.

هم اکنون در محور قزوین – کرج حوالی پل فردیس ترافیک سنگین و در برخی نقاط در محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

بارش برف و باران در برخی مناطق استان اصفهان و بارش باران در برخی مناطق خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، فارس، کوگیلویه و بویراحمد و یزد نیز قابل پیش بینی است.

دیدگاهتان را بنویسید