وضعیت راه و جاده امروز 23 آبان 1400 / تردد در جاده های منتهی به شمال

وضعیت راه و جاده امروز 23 آبان 1400 / تردد در جاده های منتهی به شمال

روز جدید : رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران – شمال و محور قزوین – رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

وی ادامه داد: محورهای شمالی هیچ مداخله جوی ندارند و در محور قزوین-کرج حدفاصل استاندارد پل فردیس، بزرگراه کرج-تهران، منطقه وردآورد و محور شهریار-تهران، حدفاصل، شاهد ترافیک سنگین هستیم. میدان مین و شهرقدس.

سرهنگ رنجبر رئیس مرکز کنترل ترافیک تهران نیز در خصوص وضعیت ترافیکی شهر تهران گفت: بزرگراه شهید زین الدین شرق به غرب صدف، بزرگراه بابایی جنوب به شمال هنگام، بزرگراه یادگار امام به مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب تازه ایجاد شده با بار صبحگاهی می‌باشد.

وی افزود: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از رحمانی، آزادی در مسیر غرب به شرق از استاد معین و مسیر جنوب به شمال نواب توسط شهید چراغی ترافیک سنگینی دارد.

سرهنگ رنجبر ادامه داد: بزرگراه شهید حاج کاسم سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی(ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در حکیم به قطعه همت، مسیر غرب به شرق در جاده مخصوص گلها و غرب. – بزرگراه شرق از چیتگر. بار ترافیک صبحگاهی

وی گفت: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق از باکری، محور هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق شهید ستاری ترافیک دارند.

دیدگاهتان را بنویسید