جادوگر آخرین سیم را زد. تصمیم جنجالی علی کریمی

جادوگر فوتبال ایران بار دیگر خبرساز شد. چندی پیش علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در ایام محرم مطلبی را منتشر کرد و گفت این پول به جای اینکه میلیاردها تومان برای کمک هزینه شود برای درمان بیمارانی که مشکل مالی دارند و توان مالی ندارند مصرف می شود.

همین موضوع باعث شده تا عده ای به شدت علیه علی کریمی موضع بگیرند و از اسطوره فوتبال ایران انتقاد کنند. عده ای کریمی را به مخالفت با مراسم عزاداری و نذر دادن متهم کردند و مدعی شدند که جادوگر به این مراسم توهین کرده است.

پس از چند روز با اقدامی عجیب، بیلبوردهای تبلیغاتی جادوگر در تهران جمع آوری شد، به طوری که بسیاری این موضوع را با ماجرای کریمی مرتبط کردند. کریمی مدتی است که به ایران نیامده و برای انجام کارهای شخصی به دبی رفته است. مشکلی که هر از چند گاهی پیش می آید و شعبده باز که چندین سال در امارات فوتبال بازی می کرد به این کشور سفر کرد.

اما نزدیکان کریمی مدعی هستند که این سفر با سفرهای قبلی کاملا متفاوت است و شاید یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران به کشور بازنگردد.

بحث مهاجرت کریمی مدت هاست در رسانه ها و فضای مجازی مطرح شده بود اما خود کریمی آن را تکذیب کرد. اما با شنیده های ما این احتمال وجود دارد که این بار علی کریمی عملاً مهاجرت کند و دیگر شاهد حضور شعبده باز در ایران نباشیم. یکی از دوستان کریمی که رابطه خوبی با شعبده باز دارد، مدعی است که کریمی به احتمال زیاد به یکی از کشورهای اروپایی مهاجرت خواهد کرد و ممکن است هر از گاهی برای انجام کارهای شخصی به تهران بیاید.

در واقع شعبده باز که در دوران فوتبالش استاد تصمیم گیری های ناگهانی و غافلگیرکننده بود، به آخرین اعصاب رسیده و شاید تصمیم بگیرد برای همیشه ایران را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید