جاسوسی استقلال روی اعصاب هواداران؛ ماجرای تمام شدن آهنگسازی فرهاد چیست؟

جاسوسی استقلال روی اعصاب هواداران؛  ماجرای تمام شدن آهنگسازی فرهاد چیست؟

افشاگری تیم استقلال قبل از پنجمین بازی این تیم در لیگ برتر با واکنش های زیادی از سوی هواداران این تیم در فضای مجازی مواجه شد اما سرمربی تیم فوتبال استقلال هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

البته این اولین بار نیست که این اتفاق برای استقلالی ها رخ می دهد اما با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط کادرفنی استقلال پشت درهای بسته و عدم حضور هواداران و خبرنگاران این سوال برای اکثریت قریب به اتفاق هواداران استقلال به وجود آمده است.اطلاعات فنی تیم فرصت طلب تا بتوانند برای جذب مخاطب تلاش کنند؟

واکنش مدیر رسانه ای استقلال به این اتفاق هم در نوع خود جالب است. استراماچونی گفت هیچ کاری نمی توانی در مقابل خبرچینان تیم انجام دهی و فقط باید بروی تا سطح وفاداری در تیم افزایش یابد. اینکه فردی به عنوان مدیر رسانه بتواند با این همه شبکه و جریان اجتماعی برخورد کند، منطقی نیست.

سمت مدیر رسانه ای استقلال چندان مورد استقبال هواداران نبود و به همین دلیل اعتراضات به افشاگری این تیم و جایگاه آن در شبکه های اجتماعی به شدت افزایش یافت تا مدیران استقلال با چالشی غیرمنتظره روبرو شوند!

علیرغم اینکه مدیران استقلال در آن زمان سکوت کردند و هیچ واکنش رسمی نسبت به این اتفاق نشان ندادند، اما به نظر می رسد در صورت تکرار این اتفاق به خصوص در آستانه دیدار سرنوشت ساز مقابل گل گهر سیرجان، قطعا سکوت مدیران آبی پوشان خواهد بود. ادامه نده . . شناسایی جاسوسی اجرا خواهد شد تا استقلال این منطقه به خطر نیفتد.

البته تا زمانی که بتوانند یک جاسوس استقلالی را شناسایی کنند وگرنه این ماجرا ادامه خواهد داشت و حریفان استقلال قبل از اعلام ترکیب رسمی مجیدی به خوبی می دانند چه کسانی در تیم او خواهند بود!

دیدگاهتان را بنویسید