ستاره پرسپولیس همچنان روی اعصاب هواداران است. اختلافات بی پایان

ستاره پرسپولیس همچنان روی اعصاب هواداران است.  اختلافات بی پایان

حامد لاک که فصل گذشته خریدی درخشان و غیرمنتظره به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می کند. سال گذشته فیلدهای کمتر و متن بیشتری داشت. هر چه جلوتر می رفتیم، شانس کمتر متن را قطع می کرد و به میدان ها می رفت. در این مقاله به تاریخچه حاشیه ای 1 + 8 آقای شماره 81 نگاه می کنیم. به امید اینکه هر چه زودتر بهبود یابد و شرایط مساعد فصل گذشته را به دست آورد.

توپاز تبریز
حامد لاک در حاشیه بازی برگشت پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز در فصل گذشته با شلوغی پشت دروازه درگیری لفظی پیدا کرد. او در این استدلال از الفاظ زشتی استفاده می کند که از قضا دوربین روشن گوشی های موبایل ثبت می کند. این پرونده جنجال زیادی به پا کرده است. هرچند در ادامه همان بازی بخت به سمت توپ رفت و از او عذرخواهی کرد اما این ماجرا تبعات منفی زیادی داشت و بسیاری از دروازه بان پرسپولیس انتقاد کردند.

داستان عجیب
حامد لک که از دوران حضورش در پرسپولیس سعی در کنترل مصاحبه ها و فعالیت های مجازی خود داشت و تنها به مسائل فنی می پرداخت پس از بازی با فولاد فصل گذشته خبر بسیار عجیبی را علیه مهدی هاشمی نسب منتشر کرد. البته هواداران زیر سن قانونی از چنین چیزهایی استقبال می کنند اما این برخلاف سیاست به حاشیه رانده شدن قرمزپوشان بود.

درگیری با کریم باقری
در پرسپولیس همه به تحمل توپ و ضربات کریم باقری عادت دارند چرا که حفظ قداست او واجب است و معمولا بیهوده حرف نمی زند. با این حال حامد لک یک بار در این زمینه اشتباه کرد و نزدیک بود بهای گزافی را بپردازد. مدافع سرخ ها در حاشیه دیدار فصل گذشته مقابل پیکان واکنش تندی به صحبت های کریم باقری نشان داد و باعث شد سرمربی سرخ ها از حضور در این مراسم خودداری کند. پس از فاش شدن این اتفاق، لاک در شبکه های اجتماعی تحت فشار زیادی قرار گرفت و حتی شایعه شد که او می تواند از این تیم جدا شود اما در نهایت لاک گائلا عذرخواهی کرد.

زمان مقابل الهلال فرا رسیده است
یکی از کابوس‌آمیزترین شب‌های تاریخ پرسپولیس همین چند ماه پیش با شکست 3 بر صفر این تیم مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید. عجیب اینکه پرسپولیس در این بازی حرفی برای گفتن نداشت. بدترین اتفاق این است که در اواسط نیمه دوم حامد لک وقت خود را از دست داد و روی زمین افتاد. طرفداران پرونده او در تلاش هستند تا رونوشت واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. هر از چند گاهی، لاک به عادت قدیمی خود یعنی اتلاف وقت برمی گردد و به نظر می رسد فراموش می کند در چه تیمی بازی می کند.

درگیری با سیامک نعمتی
لک در بازی با الهلال نیز با سیامک نعمتی درگیری لفظی شدیدی داشت که صحنه عجیب و آزاردهنده ای بود. پس از این اتفاق یحیی گل محمدی نعمتی را از زمین بیرون کشید.

تاریخچه نیمکت نشینی
شانس این کار را به دست گرفت تا این که در این فصل یحیی گل محمدی حتی مجبور شد او را روی نیمکت بنشیند. این تصمیم پس از عملکرد ضعیف دروازه بان سرخ ها در دیدار مقابل آلومینیوم اراک گرفته شد. با این حال، لاک خوش شانس بود که بوژیدار رادوشوویچ عملکرد خوبی در دروازه نداشت و نوبت او بود که دوباره در دروازه ظاهر شود.

بازی اشتباه با نفت آبادان
در دقیقه 85 بازی مقابل نفت آبادان و در شرایطی که پرسپولیس تنها یک گل مقابل حریف داشت، حامد لک در تسلط بر یک پاس برگشتی با مشکل بسیار ساده و آرام مواجه شد. توپ زیر پایش رفت و تقریباً مجبور شد وارد دروازه شود، اما با شانس شانس این اتفاق نیفتاد. هر چند لاک در آخرین ثانیه های همان بازی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی از حریف گرفت اما چنین اشتباهی باعث بدبینی افکار عمومی نسبت به او شد.

گل دوم هوادار
با مرور تصاویر آرام، به نظر می رسد گل دوم پرسپولیس «هند» به ثمر رسیده و مهاجم حریف با دست به توپ ضربه زده است. اما لاک در این صحنه اشتباه کرد و برای مهار توپ کافی نبود. به طور کلی لکه اخیراً در خروجی ها تکان داده شده است. جالبتر اینکه او در جریان بازی هیچ اعتراضی به بازیکن حریف نداشت و ظاهرا اصلا متوجه او نشد. حامد در میکس گفت: «من با عدم دریافت کارت مخالفت نکرده ام. با این حال او در دریافت اخطارهای مجانی خبره به حساب می آید و تنها چند روز بعد از این مصاحبه یک کارت زرد بیهوده دیگر دریافت کرد!

رویدادهای پیکان
لرزش شانس در دروازه پرسپولیس در بازی با پیکان ادامه داشت. او قبل از گل اول پرسپولیس با یک اشتباه مهلک توپ را به بازیکنان پیکان داد و خیلی خوش شانس بود که از این فرصت استفاده نکردند. به ثمر رساندن این توپ می تواند کل بازی را تغییر دهد. در اواخر مسابقه لاک یک پنالتی غیرضروری داد که برای قرمزها گران تمام می شد.

دیدگاهتان را بنویسید