جام تیراندازی با کمان آسیا پالیزبان فینالیست شد / تیم مردان و زنان، کوثر و بایبوردی در جدول رده بندی


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816250

در ادامه رقابت های تیراندازی با کمان جام ملت های آسیا پالیزبان فینالیست شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز شاهد رقابت های تیراندازی با کمان جام ملت های آسیا در دو بخش تیمی و انفرادی در تایلند بودیم و تیراندازان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

تیم مردان با ترکیب حسام الدین کوثر، محمد صالح پالیزبان و حمزه نقی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه 224 بر 223 به برتری رسید. تیم ایران در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 234 بر 226 مغلوب قزاقستان شد و راهی دیدار رفت. تیم ایران روز شنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بنگلادش می رود.

تیم ملی بانوان ایران متشکل از گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر هوشنودیکیا در مرحله نیمه نهایی به مصاف تایلند رفت و با نتیجه 223 بر 222 شکست خورد و راهی دیدار رفت. تیم ایران در دیدار روز شنبه به مصاف قزاقستان خواهد رفت که به مدال برنز دست پیدا خواهد کرد.

تیم تفریحی مردان با ترکیب رضا شعبانی، ارشک فاضل و محمدحسین گلشنی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد و از راهیابی به مراحل بالاتر بازماند.

رضا شعبانی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تفریحی مردان به مصاف تیراندازی از بنگلادش رفت و با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید و در بین هشت تیرانداز برتر قرار گرفت. او در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 2 مغلوب بنگلادش شد و از ادامه بازی بازماند.

محمدحسین گلشنی در فینال یک هشتم تفریحی مردان با گلزن مالزیایی رقابت کرد و با نتیجه 7 بر 3 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

ارشک فاضل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تفریحی مردان با کمانداری از قزاقستان رقابت کرد که با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مهتا عبدالهی در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تفریحی بانوان به مصاف کماندار مالزیایی رفت و با نتیجه 6 بر 5 بر روی تیر طلا شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

حسام الدین کوثر در دور یک هشتم تیم مردان نماینده هنگ کنگ را شکست داد و با نتیجه 150 بر 141 پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 146 بر 143 مقابل امیر کاظم پور دیگر نماینده ایران پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی با نتیجه 148 بر 145 مغلوب تیم فرماندهان هندی شد و به مسابقات مقدماتی راه یافت.

محمد صالح پالیزبان در دور هشتم مردان به مصاف نماینده مالزی رفت و با نتیجه 146 بر 138 پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 147 بر 141 مقابل کمانداری از تایلند به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در مرحله نیمه نهایی با امتیاز 145 بر 143 مقابل گلزنی از هند پیروز شد و فینالیست شد.

امیر کاظم پور در دور یک هشتم در رده مردان به مصاف نماینده تایلند رفت و با نتیجه 143 بر 140 پیروز شد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حسام الدین کوثر دیگر نماینده ایران با نتیجه 146 بر 143 شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

گیسا بایبوردی در رشته تیراندازی با کمان در مرحله یک هشتم نهایی بانوان به مصاف بنگلادش رفت و با نتیجه 142 بر 137 پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی 140 بر 136 مقابل حریفی از سنگاپور پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. وی در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 146 بر 142 مقابل فرماندهان هند شکست خورد و راهی جدول رده بندی شد.

ویدا حلیمیان در دور هشتم مجموعه بانوان به مصاف کمانداری از هند رفت و با نتیجه 145 بر 136 پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 138 بر 134 مقابل حریفی از تایلند شکست خورد و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

کوثر هوشنودیکیا در رشته تیراندازی با کمان از هند در مرحله یک چهارم نهایی مجموعه بانوان شرکت کرد و با نتیجه 142 بر 139 پیروز شد. وی در مرحله یک چهارم نهایی پس از تساوی 144 بر 144 به تیرانداز تیر طلایی هند باخت و از راهیابی به نیمه نهایی بازماند.

راشل فارسی در مرحله یک چهارم نهایی مجموعه بانوان با کمانداری از هند به رقابت پرداخت و با نتیجه 147 بر 141 شکست خورد و حذف شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید