جام جهانی شمشیربازی جوانان در رده بندی فدراسیون جهانی قرار گرفته است


ساعت: 19:42
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908763

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: شمشیربازان خوبی به مسابقات جام جهانی شمشیربازی جوانان تهران آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امروز ۲۳ آبان ماه رقابت های جام جهانی جوانان در رشته شمشیربازی سابر پسران در تهران آغاز شد.

علیرضا پورسلمان در حاشیه این مسابقات گفت: مسابقات جام جهانی کلاس A در رده جوانان و سابر برگزار می شود. خوشبختانه طرف های خوب از ابتدا درگیر این مسابقات بوده اند.

وی ادامه داد: از نظر کمی و کیفی تیم های خوبی در این دوره از مبارزه حضور دارند. کره جنوبی 6 شمشیرباز دارد و کاملا آماده است. آلمان، ترکیه، ازبکستان، عراق و هند نیز در این مسابقات حضور دارند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: سطح مسابقات و داوری رضایت بخش است. خوشبختانه مسابقات در این سطح در رنکینگ فدراسیون جهانی قرار گرفته و این یک لحظه مثبت برای ما است. این مسابقات یکی از مسابقات ارزشمندی است که کشورمان میزبان آن است.

پورسلمان با بیان اینکه ورزشکاران خوب زیادی به ایران آمده اند، گفت: مسابقات مهم است و به همین دلیل افراد خوبی به این دوره از مبارزه رسیده اند. برای تیم ایران سعی کردیم از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم. ما در این مسابقات به استعدادهای برتر المپیک داده ایم و این رویه ای است که وزارت ورزش تعیین کرده است و باید تلاش کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید