جام جهانی هنرهای رزمی دانشجویی در روز اول 2 مدال نقره کسب کنید


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900181

در پایان اولین روز از مسابقات جام جهانی هنرهای رزمی، دانش آموزان جهان در رشته کشتی به دو مدال نقره دست یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، جام جهانی هنرهای رزمی دانشجویان در ترکیه در حال برگزاری است و تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان در روز نخست این رقابت ها موفق به کسب 2 مدال نقره شد.

محمدهادی شعبانی در وزن 55 کیلوگرم: در دیدار اول 4 بر 2 کشتی گیر ترکیه ای را شکست داد، سپس در بازی مقابل ترکمنستان با نتیجه 5 بر 5 شکست خورد، در سومین دیدار مقابل کشتی گیر اوکراینی پیروز شد. 9 بر صفر و در آخرین دیدار مقابل ترکیه با نتیجه 7 بر صفر پیروز شدند. شعبانی در پایان با یک امتیاز مقابل ترکیه دوم شد و به مدال نقره دست یافت. کشتی گیرانی از کشورهای ترکیه، ایران و ترکمنستان در رده های اول تا سوم این دسته قرار گرفتند.

در وزن 63 کیلوگرم آرمین محب ثابت در دور اول با نتیجه 5 بر یک کشتی گیر اوکراینی را شکست داد، در دور دوم 9 بر صفر کشتی گیر ترکیه ای را شکست داد، در دور سوم 10 بر 2 مقابل حریف ترکیه ای شکست خورد و در دور آخر. این دیدار با نتیجه 9 بر صفر حریف قزاقستانی را شکست داد. در این رشته مدال طلا توسط کشتی گیر ترکیه ای، مدال نقره به آرمین محب ثابت از ایران و مدال برنز به کشتی گیر قزاق رسید.

همینطور امروز 4 سجاد عباسپور نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان، محمدامین جبلی فر در 67 کیلوگرم، گلمرضا فرکی در 72 کیلوگرم و مرتضی پوریسی در 77 کیلوگرم روی فرش حاضر می شوند.

اولین دوره مسابقات جام جهانی ورزش های رزمی دانشجویان دانشگاه های جهان از 7 شهریور تا 19 مهرماه در سامسون ترکیه برگزار می شود و تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی از کشورمان در این رقابت ها حضور خواهد داشت.



دیدگاهتان را بنویسید