جانشین سعید صادقی در پرسپولیس؛ بازگشت ستاره غمگین

جانشین سعید صادقی در پرسپولیس؛  بازگشت ستاره غمگین

تابستان گذشته احسان پهلوان هافبک پرسپولیس که عملکرد خوب و مثبتی در لیگ های بیستم و بیست و یکم از خود به نمایش گذاشت، قراردادی دو ساله با باشگاه فوتبال خوزستان امضا کرد.

هافبک مورد علاقه یحیی گل محمدی بود که به دلیل قیمت وسوسه انگیز فولاد راهی تیم خوزستانی شد. قبل از اینکه شماره 14 سابق پرسپولیس به پیشنهاد خوزستانی ها پاسخ مثبت بدهد، سعید صادقی، گلزن لیگ بیست و یکم به عنوان سلطان نقل و انتقالات به فولاد خوزستان پیوست. در واقع تبدیل شدن سعید صادقی به پرسپولیس شکی برای احسان پهلوان باقی نگذاشت که باید از تیمش جدا شود و به جایی برود تا فیکس بازی کند اما…

احسان پهلوان فصل موفقی را در فولاد خوزستان پشت سر گذاشته و نتوانسته مانند دوران حضورش در پرسپولیس بدرخشد. حالا قرارداد این بازیکن مشهدی با فولاد خوزستان تمام شده و شنیدیم که می خواهد دوباره به پرسپولیس برگردد!

یادآور می شود؛ باشگاه پرسپولیس سعید صادقی را در فصل نقل و انتقالات تابستانی در رقابت با باشگاه های سپاهان و استقلال به خدمت گرفت. بازیکنی که در نیم فصل اول آنطور که باید تاثیرگذار نبود اما در نیم فصل دوم و پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، بازگشت خوبی با تیم اول پرسپولیس داشت. در مورد این بازیکن مطلع شدیم که قراردادش با پرسپولیس در تابستان به پایان می رسد و این باشگاه قصد دارد به زودی قراردادش را تمدید کند. اینکه چرا صادقی تابستان گذشته از امضای قرارداد دو ساله خودداری کرد نیز در نوع خود جالب است.

صادقی تنها خریدار ایرانی فصل گذشته پرسپولیس بود که قراردادی یک ساله با این باشگاه امضا کرد. شواهد حاکی از آن است که صادقی همچنان به دنبال جلب توجه در تابستان پیش رو است و برای ماندن در قرمزها مبلغ قابل توجهی را طلب می کند. در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس نزدیک به 35 درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت نکرده است و در این شرایط بعید است بازیکنی از این تیم قبل از تسویه قرارداد تمدید کند.

البته احسان پهلوان و مدیران برنامه هایش منتظر بازگشت و برنامه کاری یحیی گل محمدی در پرسپولیس هستند تا ببینند امکان بازگشت او به این تیم وجود دارد یا …؟ با این حال به نظر می رسد سرنوشت احسان پهلوان برای بازی در پرسپولیس به تصمیم سعید صادقی بستگی داشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید