جدال سپاهان و استقلال برای جذب این شاه ماهی

جدال سپاهان و استقلال برای جذب این شاه ماهی

محمد محبی که فصل گذشته با 34 امتیاز از 34 بازی با این تیم در رده هفتم قرار گرفت، به دلیل درخواست جدی باشگاه های ایرانی برای حضور در لیگ برتر، بعید است فصل دوم حضور در تیم پرتغالی را تجربه کند. و پیش بینی می شود در نهایت با تایید باشگاه سانتا کلارا بار دیگر پیراهن یک تیم ایرانی را بر تن کند و برای حضور در لیگ برتر تلاش کند که دریغ نمی کند. محمد محبی با پوشیدن پیراهن تیم امید و تیم ملی در روزهای حضور در لیگ برتر و حتی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 با سرمربیگری مارک ویلموتس یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی بود. تیم اما اکنون او برای اردو آماده است.

بر اساس شنیده ها از پرتغال، مذاکرات استقلال و سپاهان برای جذب محمد محبی با جدیت بیشتری نسبت به سایر تیم های ایرانی دنبال می شود و گفته می شود استقلال به خرید این بازیکن نزدیکتر از سپاهان است زیرا پیشنهاد بهتری برای خرید محمد محبی دارد. به باشگاه پرتغالی ارائه شد. باشگاه استقلال فصل گذشته در صدد خرید این بازیکن سپاهان بوده و پیش از این نیز اعلام کرده بود که حاضر است مبلغ 500 هزار دلار برای دریافت رضایتنامه این بازیکن به باشگاه پرتغالی بپردازد و شاید در مذاکرات جدید این مبلغ را افزایش داده باشد. به نظر می رسد باشگاه استقلال با قطعی شدن حضور الهیار صیادمنش در تیم هال سیتی و درآمدی که از این انتقال به دست آورده، شرایط مالی بهتری برای خرید محمد محبی پیدا کرده و بعید به نظر می رسد که بتواند رضایت نامه او را جلب کند. بازیکن در روزهای آینده.از باشگاه سانتا کلارا پرتغال.

محمد محبی فصل گذشته بر اساس توافق سپاهان و سانتا کلارا با شهریار مغانلو معاوضه شد و قراردادی سه ساله با این باشگاه پرتغالی امضا کرد. بند فسخ 3 میلیون دلاری است اما پیشنهادات تیم های ایرانی برای جذب محمد محبی کمتر از یک میلیون دلار است و باید دید آیا باشگاه پرتغالی به پیشنهادات تیم های ایرانی به خصوص استقلال پاسخ می دهد یا خیر. یا نه. اگر رضایت محمد محبی را از باشگاه سانتا کلارا نگیرم، این بازیکن یک فصل دیگر برای حضور در لیگ برتر پرتغال زنده می ماند چرا که جز از تیم های ایرانی پیشنهادی دریافت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید