شانس استقلال برای جذب این شاه ماهی زیاد نیست

شانس استقلال برای جذب این شاه ماهی زیاد نیست

ستاره دو فصل قبل استقلال تابستان گذشته با یک انتقال مالی خوب به لیگ امارات و باشگاه الاهلی رفت. قیدی شروع خوبی در این تیم داشت اما هر چه گذشت این ستاره با استعداد را بیشتر روی نیمکت و سکو دیدیم تا داخل زمین.

اخباری که در روزهای گذشته منتشر شده حاکی از آن است که مدیران الاهلی دیگر تمایلی به همکاری با قائدی ندارند. حتی سرمربی سابق این تیم معتقد بود مهدی تمام وقت و انرژی خود را صرف سرگرمی می کند و نیازی به مهاجم ایرانی خود ندارد. جاردیم سرمربی جدید الاهلی نیز به مدیران این باشگاه اعلام کرد که نیازی به سرمربی نیست و این بازیکن می تواند از الاهلی جدا شود.

قیدی 4 فصل دیگر با الاهلی قرارداد دارد و با توجه به اینکه این باشگاه برای جذب قیدی هزینه زیادی کرده است قطعا نمی خواهد این بازیکن را به راحتی از دست بدهد. یکی از گزینه های پیش رو برای مهدی بازگشت قرضی به استقلال است. از یک طرف گفته می شود او به دلیل شرایط خانوادگی ترجیح می دهد در امارات بماند و از طرف دیگر استقلالی ها همچنان در تلاش هستند تا او را به لیگ برتر بازگردانند.

اگرچه در چند روز گذشته صحبت از عدم تمایل قیدی به فوتبال ایران در این مرحله و مخالفت همسر این بازیکن به ایران شده بود، اما استقلال همچنان در تلاش برای بازگرداندن مهدی است و حتی مذاکرات اولیه را با سوورنس انجام داده است. .

اطرافیان کایدی مدعی هستند که شانس استقلال برای جذب این بازیکن زیاد نیست. مگر اینکه کایدی به خاطر حضورش در تیم ملی از امارات محروم شود و در لیست اسکوچیچ در جام جهانی باشد و به استقلال برگردد و البته همسرش هم بدش نمی آید.

دیدگاهتان را بنویسید