شانس پرسپولیس برای جذب این ستاره بیشتر از استقلال بود!

شانس پرسپولیس برای جذب این ستاره بیشتر از استقلال بود!

بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین های این فصل لیگ برتر است. بال فنی گل گهر بهترین بازیکن این فصل تیمش است و 7 گل و 10 پاس گل به ثبت رسانده است. سعید تابستان گذشته مورد توجه تیم های مطرحی مانند پرسپولیس و استقلال قرار گرفت و حتی چندین بار با استقلال مذاکره کرد اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتری نسبت به گل گوهری مواجه شد و در این تیم ماندگار شد.

صادقی که در پایان فصل آزاد می شود، با پیشنهادات مختلفی مواجه شده و پرسپولیس و استقلال هر دو به دنبال خرید این بازیکن هستند. صادقی که پیش از این شاگرد یحیی گل محمدی بود، برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته و حتی مذاکراتی نیز بین دو کشور داشته است. از طرفی فرهاد مجیدی نیز به دنبال جذب این بازیکن است و دوست ندارد این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

با وجود علاقه سرخابی ها به جذب صادقی، دو تیم تلاش زیادی برای خرید سعید خواهند کرد. صادقی علاوه بر دو تیم برتر پایتخت، از قطر و پرتغال نیز پیشنهاد دارد و می تواند لژیونر شود. لازم به ذکر است که اولویت صادقانه بازی در تیمی است که فرصت ملی پوش شدن را دارد و به همین دلیل می خواهد با توجه بیشتری تیم بعدی خود را انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید