شانس استقلال در دربی بیشتر است

شانس استقلال در دربی بیشتر است

گلمرضا فتح آبادی با اشاره به اینکه شرایط شهرآورد مانند دیدارهای گذشته است، گفت: تیم از ترس از دست دادن موقعیت نمی تواند تمرکز کند.

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس اگرچه در خط دفاع و دروازه ضعیف است اما با وحید امیری، مهدی ترابی و امید عالیشاه هافبک قدرتمندی را تشکیل داده است که می توانند این ضعف را جبران کنند و خط هافبک استقلال را پشت سر بگذارند. اگرچه سیستم دفاعی استقلال با 3 دفاع پاسخگو است، اما مربیان تنها 30 درصد تاثیرگذار خواهند بود و بقیه تاثیرات باید توسط بازیکنان در نظر گرفته شود.

این پیشکسوت در مورد کیفیت و نتیجه بازی گفت: مدت زیادی است که بازی جذابی بین این دو تیم نبوده و هر دو تیم فقط برای اینکه نباختند وارد زمین می شوند اما استقلال ارزش خود را برای قهرمانی نشان داد. اگر بازیکنان خارجی تیم خود را نجات ندهند.

فتح آبادی درباره خاطرات خوب و بد خود در جریان بازی گفت: ما در حضور 120 هزار تماشاگر به زمین رفتیم و این دیدار با تساوی یک بر یک انجام شد.

وی بدترین خاطره خود را شکست 3 بر صفر عنوان کرد و گفت: رفتار برخی مربیان قبل از بازی منجر به ایجاد تنش و بحث هایی در رختکن شد که قبلاً به آن اشاره نشده بود. در نهایت این دیدار را در استقلال 3 بر صفر واگذار کردیم.

شهرآورد پایتخت پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. استقلال هم اکنون با 54 امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با 48 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید