انتظارم از بازیکنانم بیشتر است/ 5 تکواندوکار ایرانی شانس حضور در مسابقات جایزه بزرگ را دارند


ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 1400/12/17
کد خبر: 1814088

تیم ملی تکواندو بانوان ایران جوان است و در این مسابقات محک زده است

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: با ارتقای نتایج مسابقات بین المللی تهران، بازیکنان تیم ملی تکواندو شانس بالایی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهرو کامرانی سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره ایران که میزبان چهار رویداد بین المللی و میزبانی کشورهای مختلف از این مسابقات است، گفت: تیم های قزاقستان، آذربایجان و ازبکستان در آسیا همیشه یکی از قوی‌ترین رقبای ماست. آنها می‌روند و المپیکی‌های زیادی دارند و این بهترین فرصت برای بازیکنان ما بود که دوباره در خانه آزمایش شوند. شخصاً از عملکرد شاگردانم راضی هستم، اما هنوز چیزی وجود دارد که باید انجام شود. می توان گفت بهتر شود و مشکلات اردوهای تیم ملی حل شود.

کامرانی همچنین با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات بین‌المللی در ایران به نفع تیم ملی است، گفت: برگزاری این مسابقات به نفع ماست زیرا می‌توانیم روی نقاط ضعف بازیکنان بیشتری کار کنیم تا در مسابقات آتی با بازیکنانی از سطح بالا به رقابت بپردازیم. . کمتر چالش برانگیز تیم ملی تکواندو بانوان ایران جوان است اما ترکیب جوانان با بازیکنان باتجربه عملکرد تیم ملی ایران را مثبت کرده است.

وی در خصوص ارتقای تکواندوکاران در مسابقات بین المللی تهران گفت: اگر تکواندوکاران ما موفق به درخشش در این 4 ماده شوند، 60 امتیاز ارزشمند کسب می کنند که در مجموع جایگاه آنها در رنکینگ جهانی را تغییر می دهد. افزایش نتایج این رویدادها از 10 به 20 امتیاز اتفاق بسیار خوبی بود و از این بابت بسیار خوشحالیم. با این رویداد 4 تا 5 بازیکن کشورمان جواز حضور در مسابقات جایزه بزرگ را پیدا می کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان درباره درخشش بازیکنان جوان در مسابقات جهانی تکواندو فجر گفت: همچنان انتظار پیشرفت بیشتر از بازیکنانم را دارم اما چهره های جدید جام فجر توانسته اند بدرخشند. به عنوان مثال یاسمن محمدی به اعتماد کادر فنی پاسخ داد و همچنین نشان داد که شایسته حضور در اردوی تیم ملی است چرا که توانست فریبا عزیزوا ملی پوش پرافتخار و المپیکی آذربایجان را پشت سر بگذارد. به نظر من در مسیر درستی هستیم و این اتفاق نوید روزهای خوبی را می دهد.

مربی برتر جام فجر بانوان درباره سطح داوری گفت: از برگزاری مسابقات بین المللی در ایران خوشحالم و سطح داوران مسابقات خوب بود. تیم های اول و دوم ایران در جام فجر مستقر شدند و تیم دوم هم دست کمی از تیم اول نداشت که نشان از قدرت همه بازیکنان ما دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید