مسابقات جهانی تکواندو ترکیبی متشکل از سه تکواندوکار ایرانی در برابر قهرمانان نامدار


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910993

در روز دوم میزبان مسابقات جهانی مکزیک با حضور 3 نماینده ایران در دسته های 62-، 67- و 87- کیلوگرم خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، امروز دوشنبه 2 آبان ماه بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی تکواندو با حضور 755 تکواندوکار از 120 کشور به میزبانی مکزیک در سالن متروپولیتن گوادالاخارا آغاز شد و در دومین روز از مسابقات، ایران 3 نماینده خواهد بود.

در گروه بانوان 41 شرکت کننده، سیدا نرگس میرنورالهی در وزن منهای 62 کیلوگرم حضور دارند و نماینده تکواندو کشورمان در دور نخست با وقفه مواجه شد و در مرحله بعد باید به مصاف “کارولین جلسویک” برنده مسابقات برود. نروژ یا «آلیسیا والدس» پاراگوئه قرار گیرد. در کنار میرنوراللهی در جدول، نمایندگان کره جنوبی، هند و “اشلی کریولد” حریف قدرتمند کانادایی و دوم رنکینگ جهانی حضور دارند.

زینب اسماعیلی نماینده ایران در وزن 67 کیلوگرم است که در دور اول با لورن ویلیامز از بریتانیا و نایب قهرمان المپیک 2020 توکیو روبرو خواهد شد و نایب قهرمان بازی های همبستگی اسلامی قونیه با برنده دیدار نمایندگان پورتو روبرو خواهد شد. ریکو و صربستان اگر این حریف قدرتمند را شکست دهد. 35 تکواندوکار در این وزن ثبت نام کرده اند.

در گروه مردان ابوالفضل عباسی قهرمان مسابقات جهانی صوفیه 2022 در دور نخست وزن 87 کیلوگرم به مصاف «انریکه پرز» از کوبا می رود و در صورت پیروزی با «میگل ماتینز» مبارزه می کند. ، هیچ یک در رتبه بندی جهانی. در سمت عباسیان نمایندگان صربستان و آذربایجان بر سر میز حضور دارند. در این وزن 41 تکواندوکار حضور دارند.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان با سرمربیگری مینو مداح. ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی او را همراهی می کنند. در آقایان سرمربی بیژن موکانلو است و مربیان تیم ملی نیز مسعود حاجی زواره و نعیما حاجوی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید