معرفی رقبای چهار تکواندوکار ایرانی در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا


ساعت: 16:58
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878215

بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا فردا با حضور چهار نماینده ایران در کره جنوبی پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا فردا (شنبه 4 تیرماه) و در روز دوم این رقابت ها گربه برگزار می شود. اوزان 58 و 74 کیلوگرم، 49 و 62 کیلوگرم بانوان و تیم ملی کشورمان نماینده هر چهار وزن خواهد بود. ایناهاش.

در وزن 54 کیلوگرم که 18 تکواندوکار دارد، مهدی حاج موسایی در دور نخست به مصاف مارک خلیفه از لبنان می رود و سپس با یکی از تکواندوکاران کویت، تیمور شرقی یا پاکستان مبارزه می کند تا به نیمه نهایی برسد. در بالای جدول تکواندوکاران قزاقستان، چین تایپه، تایلند و عربستان هستند که برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش می کنند.

میرهاشم حسینی در وزن 74 کیلوگرم در دور اول استراحت دارد و سپس با برنده های چین و اندونزی مبارزه می کند. 17 تکواندوکار در این بار حضور دارند.

در وزن 49 کیلوگرم مبینا نعمت زاده در بین 15 تکواندوکار ابتدا به مصاف آدلاید دسوسا فرناندز از تیمور شرقی می رود و در صورت پیروزی با برنده نبرد تایلند و ازبکستان مبارزه می کند.

نسترن ولی زاده نماینده وزن 62 کیلوگرم کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بک تیم از ویتنام می رود و در صورت پیروزی برای فینال به مصاف فروزا سادیکووا از ازبکستان می رود.

تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست این رقابت ها یک مدال طلا از ناهید کیانی و دو مدال برنز از زهرا شیدایی و دانیال بزرگی کسب کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 386 تکواندوکار از 34 کشور از سوم تیرماه به مدت چهار روز در کره جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید