جان: یک بار بد بودم، دو بار به هم رسیدم/ کرمی: انتظارم بیشتر بود


ساعت: 19:14
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890178

مدال آوران وزن 109 کیلوگرم ایران در بازی های کشورهای اسلامی چه گفتند؟

مدال آوران وزن 109 کیلوگرم ایران در بازی های کشورهای اسلامی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در وزن 109 کیلوگرم کشورهای اسلامی، پیمان جان و مهدی کرمی در یک ضرب، دو ضرب و در مجموع به مدال نقره و برنز دست یافتند.
پیمان جان ملی پوش وزنه بردار کشورمان پس از کسب مدال های نقره و برنز بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خدا را شکر مسابقات خوبی برگزار شد. شرمنده مردم و خانواده ام نبودم. مطمئناً با یک ضربه کار بدی انجام دادم، اما با دو ضربه آن را به هم رساندم. وزنم خوب شد روسلان نورالدینوف قهرمان جهان و المپیک در این مسابقات حضور داشت. امیدوارم در مسابقات بعدی انتقام بگیرم.
وی گفت: یک ماه است که در اردو هستیم و شرایط وزنه برداری تغییر کرده و اکنون به آرامش رسیده ایم. امیدوارم در مسابقات بعدی با اوزان بهتر مدال خوبی کسب کنم. این مدال را به پدر و مادرم و مردم شهرم تقدیم می کنم و امیدوارم برنده شوم. پول مدال زیبا را بعدا می پردازم.
مهدی کرمی ملی پوش وزنه بردار کشورمان پس از کسب مدال های برنز و نقره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خدا را شکر مسابقات خوب بود اما انتظارم بیشتر بود اما خوشحالم که شرمنده مردم نشدم.
وی گفت: امیدوارم بتوانم رقابت خوبی با روسلان نوردینوف وزنه بردار ازبکستانی در مسابقات جهانی داشته باشم و جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

دیدگاهتان را بنویسید