ایران توانایی میزبانی مسابقات جهانی را دارد و جایزه بزرگ / سطح فنی ورزشکاران ایرانی در تکواندو جهان ثابت شده است

زمان: 12:40
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776252

ناظر کمیته فنی فدراسیون جهانی تکواندو گفت: ایران توانایی برگزاری مسابقات جهانی ، گرندپری و رویدادهای معتبر را دارد اما متاسفانه در زمان تاج شرایط برگزاری مسابقات سخت تر شد. به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی تکواندو ، نوشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناظر مسابقات بین المللی تکواندو ایران عثمان دلدار در گفتگو با روابط عمومی با فدراسیون تکواندو ، در خصوص میزبانی مسابقات بین المللی تکواندو توسط ایران ، اظهار داشت: فدراسیون تکواندو ایران مسابقات را به خوبی سازماندهی کرده است. در حال پیش رفت.

وی افزود: برای اولین بار در آسیا شاهد مسابقات بین المللی هتل ها هستیم ، چیزی که در اروپا سابقه دارد. این شیوه برگزاری مسابقات در دوران تاج ، ایمنی و سلامت شرکت کنندگان در مسابقات را افزایش داد. بازیکنان در طول مسابقات در هتل غذا می خورند و استراحت می کنند و این یک نوآوری بسیار خوب از سوی ایران است.

رئیس کمیته مسابقات پارا تکواندو فدراسیون جهانی گفت: “سطح ورزشکاران حاضر در مسابقات بسیار بالا بود و من از دیدن ورزشکاران باکیفیت از کشورهای آسیایی بسیار خوشحال شدم.” استاندارد تکواندو در پاکستان ، هند و عراق بسیار بالا بوده است و خوشحالیم که تکواندو در این کشورها نیز پیشرفت کرده است. موقعیت و سطح فنی ورزشکاران ایرانی در تکواندو جهان ثابت شده است و مثل همیشه در باشگاه های آسیایی عملکرد خوبی داشته اند.

دلدار با تاکید بر میزبانی عالی ایران از رویدادهای بین المللی گفت: معتقدم که ایران توانایی میزبانی مسابقات جهانی ، جایزه بزرگ و رویدادهای معتبر را دارد ، اما متأسفانه شرایط برگزاری مسابقات در دوران تاج و تخت دشوارتر شده است. من به عنوان مسئول فنی فدراسیون جهانی ، قطعاً گزارشی بسیار خوب از میزبانی ایران از فدراسیون جهانی خواهم نوشت. برای اولین بار در آسیا ، می بینم که مسابقات G1 دارای سطح استاندارد مسابقات قاره ای است.

وی به دکتر چو ، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: “فدراسیون جهانی تکواندو قبلاً به این مهم دست یافته است” تا در پنجاهمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی تکواندو بهترین فدراسیون جهانی شود. فدراسیون جهانی تکواندو توانسته است رقابت ورزشکاران جهان را از طریق نوآوری در سیستم های الکتریکی هوگو افزایش دهد. از سوی دیگر ، مربیان این فرصت را دارند که از چک ویدئویی استفاده کنند ، که یک رویداد مهم در ورزش های جهانی بود.

یکی از اعضای شورای اتحادیه اروپا در تکواندو خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی تکواندو نه تنها به رشد این رشته توجه دارد ، بلکه به ورزشکاران مهاجر توجه کرده و به آنها کمک می کند. رویداد مهم دیگر حمایت فدراسیون جهانی از ورزشکاران و استعدادهای درخشان است که به دلایلی خانواده خود را از دست داده اند. فدراسیون جهانی تکواندو تنها فدراسیون بین المللی است که دید جنسیتی در استفاده از داوران در مسابقات و مسابقات بین المللی دارد. برابری جنسیتی ، که در کمیته های مختلف فدراسیون جهانی نیز وجود دارد.

دلدار تأکید کرد که از نظر شفافیت مالی ، تمام گزارشات هزینه ها به صورت شفاف در وب سایت فدراسیون جهانی موجود است. در یکی دو سال اخیر با حمایت فدراسیون جهانی ، رشته چتربازی به جایگاه واقعی خود رسیده است. این عملکرد نشان می دهد که فدراسیون جهانی تکواندو در حال حاضر یکی از بهترین فدراسیون های بین المللی ورزش است.

وی در مورد زمان برگزاری مسابقات جام جهانی بعدی گفت: چین علاوه بر میزبانی مسابقات جهانی تکواندو ، میزبان بازی های زمستانی نیز بود و نمی خواست خارجی های زیادی به دلیل گسترش تاج در سراسر جهان وارد این کشور شوند. این امر باعث شد چین مسابقات را به تعویق بیندازد تا با بهبود شرایط بتواند میزبان جام جهانی در آوریل 2022 (آوریل یا مه 1401) باشد. البته این تاریخ هنوز تعیین نشده است و باید منتظر تصمیمات بعدی باشیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید