دیدار با قهرمانان تکواندو جهان راضی کننده است/ تکواندو ایران سطح بسیار بالایی دارد


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814882

مردم ایران آنقدر صمیمی هستند که من هرگز اینجا احساس غریبی نمی کنم

داور المپیکی تونس گفت: از دیدار با تکواندوکاران مطرح جهان در مسابقات بین المللی تهران بسیار خوشحالم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو انوار جالاسی، داور بین المللی تونس و از اعضای کمیسیون قضایی جهانی تکواندو در سطح مسابقات بین المللی تهران گفت: برگزاری مسابقات به شکل ایده آل انجام می شود. از قضاوت این رویدادها بسیار خوشحالم و از فدراسیون تکواندو ایران تشکر می کنم که از من برای قضاوت این مسابقات دعوت کرد.

وی افزود: دیدار با قهرمانان مطرح ایران و البته تکواندوکاران بزرگ جهان از جمله رشیدوف از ازبکستان، رادیک عیسایف از آذربایجان و صالح الشراباتی از اردن در تهران بسیار خوشحال کننده بود. تکواندوی ایران سطح بسیار بالایی دارد و امیدوارم به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

داور المپیکی با اشاره به مهمان نوازی ایرانی ها گفت: ایران کشور بسیار خوبی است و مردم بسیار خوبی دارد و از برخورد با همه آنها احساس خوبی دارم. من دوستان ایرانی زیادی پیدا کرده ام و از همنشینی با همه آنها لذت می برم. مردم ایران آنقدر صمیمی هستند که هیچ وقت از بودن در اینجا احساس غریبی نمی کنم.

جالاسی در خصوص سطح تکواندو تونس گفت: در بین داوران تونس موفق به قضاوت بازی های المپیک شدم، در حالی که تکواندوکاران تونس مدال نقره المپیک توکیو و برنز المپیک ریو را کسب کردند. امیدوارم تعداد مدال های خود را در المپیک 2024 پاریس افزایش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید