شانس قهرمانی استقلال با این تساوی بیشتر شد

شانس قهرمانی استقلال با این تساوی بیشتر شد

افشین حاجی پور بازیکن سابق تیم های استقلال و سپاهان در خصوص اینکه قرعه کشی استقلال در فصل پیش رو سخت است یا آسان، گفت: به نظرم این قرعه برای استقلال خیلی خوب است و شروعی عالی برای استقلال خواهد بود.

وی ادامه داد: قرعه کشی به گونه ای انجام شد که استقلال در هفته های اول با تیم های نسبتاً معمولی روبرو شود یعنی. از هفته اول تا پنجم و در اواسط نیم فصل بتوانند با رقبای سرسخت خود دیدار کنند. همانطور که کادر فنی بیشتر بازیکنان را می شناسد، تیم به بازی های حساس خود می رسد. شانس استقلال با این قرعه کشی قهرمانی بیشتر شد.

بازیکن سابق استقلال خاطرنشان کرد: هفته ششم و بازی مقابل نساجی زمانی است که چالش های اولیه ساپینتو با بازیکنان تیمش، جو هواداران، شرایط لیگ برتر ایران و همه مشکلات به پایان رسیده است و با شناخت خوب، او به پایان رسید. می تواند با رقبای بعدی خود روبرو شود. در پایان نیم فصل، بازی ها به خوبی مساوی شده و استقلال در هفته پایانی به مصاف تراکتور می رود.

حاجی پور درباره شروع بازی استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان گفت: خیلی خوب است که استقلال بازی هایش را در تهران آغاز می کند. استقلال تیم قهرمان است و خوب است جلوی هواداران خود بازی کنید. این می تواند به استقلال کمک کند تا ورود خوب و باشکوهی به لیگ داشته باشد.

بازیکن سابق سپاهان افزود: تیم های استقلال و سپاهان در سطح مدیریتی تغییراتی نداشته اند اما هر دو تیم در کادر فنی تغییرات اساسی داشته اند اما از نظر بازیکنی استقلال تقریبا فرم خود را حفظ کرده است اما سپاهان همچنان بسیار است. تغییر می کند. بنابراین تقریبا می توان گفت سپاهان برای استقلال تیم ناشناخته ای است. امیدوارم بازی خوب و دیدنی باشد زیرا این دو تیم همیشه بازی های زیبایی را مقابل هم انجام داده اند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: امیدوارم شرایط کرونا روی بازی استقلال و سپاهان تاثیری نداشته باشد.

فوتبالیست پیشکسوت استقلال درباره دربی در هفته دوازدهم نیز گفت: معتقدم بهترین زمان برای دربی برای هر دو تیم است. هیچ یک از مربیان و بازیکنان سرخابی نمی توانند بهانه ای برای این بازی داشته باشند زیرا تا هفته دوازدهم مربیان و بازیکنان به اندازه کافی با تیم خود و هم تیمی های خود آشنا شده اند.

حاجی پور افزود: این بازی برای هیچ کدام از تیم ها جایی برای بهانه نمی گذارد. فقط بازیکنان اصلی هر دو تیم تا هفته دوازدهم باید مراقب باشند که برای دربی 3 یا 4 کارت نگیرند تا دربی را نبازند. قطعا دربی هفته دوازدهم می تواند دیدار زیبایی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید