افزایش شانس استقلال برای جذب رهبران

پس از اینکه وینگر ایرانی شباب الاهلی تیمش را در سفر به صربستان همراهی نکرد و اردوی پیش فصل برگزار نکرد، خبر جدایی او و شایعات در مورد مقصد بعدی این بازیکن افزایش یافت.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر افزایش شانس استقلال برای جذب این بازیکن منتشر شده است و گفته می شود مدیران این باشگاه در حال مذاکره با مدیران شباب الاهلی هستند تا زمینه بازگشت قیدی را فراهم کنند.

طبق قوانین لیگ امارات، هر تیم می تواند 5 بازیکن خارجی بزرگسال را در ترکیب خود ثبت کند.

در همین راستا روزنامه امارات الیوم به بررسی خرید جدید شوالیه سرخ پرداخته و در بخشی از این گزارش نوشته است که اکنون در بین خارجی های شباب الاهلی، عمر هربین سوری، احمد نوراللهی ایرانی، فدریکو کارتابیا آرژانتینی و ازبک عزیز جانیف.

پس از جدایی توماس اولسن، به نظر می رسد لئوناردو ژاردیم به دنبال انتخاب یک مهاجم خارجی برای تیمش است تا لیست 5 بازیکن خارجی بزرگسال خود را پر کند و به این ترتیب کایدی نیز در لیست جدایی از این تیم باشد.

هنوز مشخص نیست که این بازیکن بوشهری در روزهای آینده کدام تیم را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد. شباب الاهلی قصد قرضی این بازیکن را به تیم های اماراتی ندارد و حالا استقلال شانس بیشتری برای به خدمت گرفتن این بازیکن دارد.

افزایش شانس استقلال برای جذب رهبران

دیدگاهتان را بنویسید