جدال پرسپولیس و استقلال به سود سپاهان است

جدال پرسپولیس و استقلال به سود سپاهان است

پرسپولیس پنجشنبه هفته جاری باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم انزلی برود. شاگردان یحیی گل محمدی پس از پیروزی شیرین در رفسنجان و برابر مس آن شهر، حالا باید به مصاف شاگردان مازیار زارع بروند.

علیرضا محمد، مدافع راست سابق پرسپولیس درباره این دیدار گفت: ما فوتبالی ها مقایسه داریم و همیشه می گوییم برای بردن این مسابقه باید چک اول را زود بزنی. پرسپولیس باید یک گل زودهنگام به ملوان انزلی بزند، زیرا هر چه این بازی طولانی تر شود، گلزنی برای تیم حریف سخت تر می شود.

وی ادامه داد: گاهی پیش می آید که حریف را از قبل بازنده می دانید و این کار را برای تیم سخت می کند. پرسپولیس اگر ملوان را دست کم بگیرد به دردسر می افتد و مطمئنم آقای یحیی به شاگردانش در این مورد تذکر خواهد داد. ملوان انزلی تیمی ریشه دار است که همیشه با انگیزه مقابل پرسپولیس کار کرده و این بار هم به نظر می رسد. البته می توان پیش بینی کرد که این تیم ابتدا برای گل نخوردن به تهران بیاید و بعد گل بزند و این دفاع سخت تیمی می تواند پرسپولیس را با مشکل مواجه کند. یک هدف اولیه می تواند ملوان را از پوسته محافظ خارج کند و راه را برای اهداف بیشتر باز کند.

بازیکن سال های اخیر پرسپولیس درباره دیدار اخیر با مس رفسنجان و اشتباه داور در گرفتن پنالتی به سود یاران یحیی گل محمدی نیز توضیح داد: همیشه شعبان و یک بار رمضان! پرسپولیس نیازی به این پنالتی ها ندارد و به اندازه کافی از اشتباهات داوری در این فصل رنج برده است. این دیدارهای شلوغ برای دیدارهای بعدی پرسپولیس است و مدیران و مسئولان باشگاه باید هوشیار باشند و نگذارند این تیم در بازی های آینده آسیب ببیند. پرسپولیس آنقدر قدرتمند است که می تواند 11 بازیکن مس رفسنجان را شکست دهد و حالا یک پنالتی اینقدر سر و صدا به پا کرده است.

علیرضا محمد در خصوص بازی های حاشیه ای اخیر باشگاه استقلال و اخراج این تیم از آسیا نیز خاطرنشان کرد: فکر می کنم یحیی گل محمدی از این اتفاق ابراز پشیمانی کرد و نشان داد که پرسپولیس به دنبال سقوط استقلال نیست. مشکلات این باشگاه هم در برنامه زنده تلویزیونی بررسی شد و همه چیز درباره اتفاقات روشن شد اما نظر من این است که این جدال پرسپولیس و استقلال بیشتر به سود تیم سوم یعنی سپاهان اصفهان است! پرسپولیس هرگز نباید وارد این بازی شود و باید کار خود را انجام دهد.

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و گفت: هنوز 6 هفته از لیگ برتر باقی مانده و این بازی ها پر از اتفاق است. مطمئنم سپاهان و استقلال امتیاز می گیرند و اگر پرسپولیس خودشان باشند و روی کارشان تمرکز کنند، حتی می توانند جشن قهرمانی بگیرند. پرسپولیس نه تنها در لیگ برتر، بلکه در جام حذفی هم شانس قهرمانی دارد. این روزها تلاش می شود تمرکز این تیم از بین برود اما بازیکنان پرسپولیس نباید تحت تاثیر این حاشیه ها قرار بگیرند.

علیرضا محمد که زمانی مربیگری محمد عمری را برعهده داشت، درباره وضعیت فعلی این بازیکن گفت: چند سالی است که محمد عمری را می شناسم و می دانم چه پتانسیل هایی دارد. شنیدم به دلیل مصدومیت زانو به تیم ملی دعوت نشد اما مطمئنم اگر بیشتر دقت کند می تواند در جام ملت های آسیا هم تیم امیر کالا نوی باشد. محمد عمری جوانی با اعتماد به نفس و عزت نفس بالاست. هرچه در بازی فشار بیشتری داشته باشد عملکرد بهتری خواهد داشت و در آینده بیشتر از او خواهید شنید زیرا او یک استعداد ناب است.

دیدگاهتان را بنویسید