جدایی جنجالی شکیرا و امبر هرد با هم مقایسه شدند

مدت هاست که شایعه جدایی این خواننده مشهور و فوتبالیست سابق به دلیل رابطه پیکه با کلارا چیا که در شرکت او کار می کند، شنیده می شود. با این حال، برخی استدلال می کنند که شکیرا نیز چندان بی گناه نبود. در موارد شدیدتر، برخی شکیرا را با امبر هرد مقایسه می‌کنند که اخیراً با جانی دپ درگیر دعوای حقوقی بود که در آن هر دو متهم به آزار و اذیت یکدیگر بودند.

با انتشار عکس هایی از چیا که در کنار والدین پیکه بسیار خوشحال به نظر می رسد، مردم در شبکه های اجتماعی به نتایج متفاوتی رسیده اند. یک نفر در شبکه های اجتماعی گفت: “دوستان من می خواهم آنچه را که فکر می کنم بگویم… همه ما شکیرا را دوست داریم، اما هیچ کس نمی داند او در خلوت چگونه است، ما نمی دانیم چه اتفاقی افتاده است. ما باید واقع بین باشیم. ببین جانی دپ چه شد! همه ما از پایان این داستان وحشت زده شدیم. پس بیایید صبر کنیم و بگذاریم زمان مشخص کند بین شکیرا و پیکه چه گذشت و شاید همه تقصیرها بر گردن پیکه نباشد.

البته مقایسه شکیرا و امبر هرد کمی افراطی به نظر می رسد زیرا هیچ مدرکی دال بر اینکه پیکه و شکیرا تا به حال با یکدیگر بدرفتاری کرده یا با یکدیگر بدرفتاری کرده اند وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید