جزئیات ایام نوروز منتشر شد باز هم مهران مدیری و سلبریتی ها

جزئیات ایام نوروز منتشر شد  باز هم مهران مدیری و سلبریتی ها

روز جدید : تهیه کننده برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری جزئیات این سریال را که فصل جدید آن همزمان با نوروز 1401 پخش می شود، اعلام کرد.

تیزر برنامه «دورهمی» شب گذشته از شبکه نسیم رونمایی شد و ناصر گدیر کاشانی تهیه کننده این سریال متنی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در توضیح سریال «دورهمی» نوروزی می پردازد.

وی نوشت: در ایام نوروز با ویژه برنامه نوروزی با شما در شبکه نسیم خواهیم بود.

این برنامه با حضور افراد مشهور اعم از هنرمندان، بازیگران، خوانندگان، قهرمانان ورزشی و که به همراه 7 نفر از بستگان خود اعم از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و … به عنوان شرکت کننده در برنامه در این فصل حضور داشتند.

در این فصل رویکرد تهیه کنندگان برنامه استفاده از نظر مخاطبان برای خلق لحظات شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل است. طراحی و ساخته شده است که این پرسش و پاسخ ها با لحظات شاد بسیاری همراه است.

موضوعات این فصل خارج از رژیم تخصصی بوده و در سطح اطلاعات عمومی که برای تمامی بینندگان در سراسر کشور جذاب و پاسخگو است، تدوین شده است.

همچنین بیشتر زمان برنامه در قسمت دور با 8 شرکت کننده خواهد بود و تنها یک نفر در قسمت ربات ادامه خواهد داد. مسابقه به صورت گروهی است و مهمان دعوت شده سرپرست تیم است.

در این فصل حدود 80 تیم در این مسابقات شرکت می کنند که بعد از هر برنامه مشخص می شود و در پایان مسابقه به بالاترین نتیجه جایزه ویژه تعلق می گیرد. تاکنون بیش از 60 قسمت از این فصل ضبط شده است و تولید تا پایان 80 قسمت ادامه دارد.

امیدواریم در این فصل از برنامه لذت ببرید و لحظات شاد و جذاب زیادی را در کنار خانواده تجربه کنید و از برنامه لذت ببرید.»

دیدگاهتان را بنویسید