جزئیات بیشتر پرونده ربوده شدن دکتر فرهود/ دستگیری ۴ نفر دیگر از عوامل شهادت «آرمان علیوردی»

جزئیات بیشتر پرونده ربوده شدن دکتر فرهود/ دستگیری ۴ نفر دیگر از عوامل شهادت «آرمان علیوردی»

روز جدید فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری سه تن از عاملان ربوده شدن دکتر فرهود جزئیات بیشتری از این پرونده را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی صبح امروز در حاشیه دستگیری عاملان ربوده شدن استاد فرهود در جمع خبرنگاران در ستاد فاتب گفت: یکی از آشنایان دکتر فرهود نقشه ربودن وی را برای به دلایل شخصی و با همکاری دو نفر دیگر اجرا شد. این مرد حوالی ساعت 5:30 صبح دو نفر از همدستان خود را به سمت خودروی دکتر فرهود در مقابل منزل وی فرستاد، آنها سوار خودروی وی شدند و خود را مامور امنیتی کردند و پروفسور فرهود را ربودند.

وی ادامه داد: این افراد ابتدا پروفسور فرهود را با همان خودرو به مرزن آباد بردند و از او هشت میلیارد تومان پول نقد خواستند یا یک آپارتمان نور رفت و دوباره موضوع را مطرح کرد، این بار پروفسور فرهود درخواست این افراد را پذیرفت و آنها به آنجا بازگشتند. تهران.

رحیمی با بیان اینکه همزمان کارآگاهان پلیس آگاهی نیز به سرنخ هایی مبنی بر ربوده شدن این چهره برجسته علمی کشورمان دست یافتند، اظهار داشت: حتی سارقان قصد داشتند حدود چهار میلیارد تومان پول برگشتی را برداشت کنند اما اقدامی نکردند. موفق شدن سرانجام دکتر فرهود دوباره به کار خود بازگردانده شد و در کمتر از 24 ساعت پلیس سارقان را شناسایی و دستگیر کرد.

رئیس پلیس کلانشهر از آشنایی مامور اصلی با پروفسور فرهود خبر داد و گفت: این مرد از مدت ها پیش چنین تصمیمی گرفته بود و نابسامانی ها و بلاتکلیفی های اخیر باعث شد فرصت را برای اجرای این طرح ببیند.

دستگیری 4 نفر دیگر از متهمان شهادت آرمان علیوردی

رحیمی همچنین از دستگیری 4 عامل دیگر شهادت آرمان علیوردی در شهرستان اکباتان خبر داد و گفت: همانطور که پیشتر گزارش داده بودیم در این پرونده 15 نفر به عنوان عاملان اصلی شناسایی شده اند که البته تعداد آنها بیشتر است اما اصلی ترین آنها عاملان 15 نفر هستند که 5 نفر از آنها را دستگیر کرده ایم، چهار نفر اخیرا دستگیر شده اند و بقیه به زودی دستگیر می شوند.

وی ادامه داد: طرح ها و اقدامات پلیس برای بازداشت این افراد ادامه خواهد داشت و همه این افراد را دستگیر خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید