جزئیات جدید پرداخت سود عادلانه به متوفیان

جزئیات جدید پرداخت سود عادلانه به متوفیان

روز جدید : مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی از پرداخت سود عادلانه به وراث خبر داد.

محمد باغستانی درباره تقسیم سود عادلانه متوفیان گفت: از سال 85 که بحث واگذاری سهام عدالت مطرح شد، بیش از سه میلیون سهامدار عدالت فوت کردند. وراث در حال برنامه ریزی هستند.

وی افزود: همزمان با واگذاری اجباری سهام عدالت به وراث نسبت به پرداخت سود سهام عدالت در سال های 98 و 99 به صورت یکجا اقدام می شود.

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی با اشاره به محاسبه و پرداخت سود قبل از سال 98 گفت: اصولاً پرداخت سود سهام عدالت از سال 95 آغاز شد و تعداد سود سهام قبل از سال 98 متعلق به سازمان خصوصی سازی است. با توجه به احتمال واگذاری اجباری سهام عدالت به وراث، این امکان وجود دارد که سازمان خصوصی سازی سود سال های گذشته را به حساب وراث واریز کند.

باغستانی برای سهامدارانی که قبلا شماره شبای بانک های ادغام شده با بانک سپه را در سامانه ثبت کرده اند، ادامه داد: ثبت نام و به روز رسانی مهر اقتصاد در بانک سپه به صورت رایگان در سامانه و بدون نیاز به مراجعه به بانک سپه در سامانه سپه. شخص

که سهمی از عدالت ندارد

در همین راستا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در سخنانی به بقایای اقدامات قضایی از نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: 2 میلیون و 300 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد و یک میلیون و 300 هزار مددجوی تحت پوشش سازمان اجتماعی هستند. . آنها فاقد سهام عدالت هستند.

وی با بیان اینکه طرح بقایای اقدامات قضایی سال گذشته در کمیسیون اقتصادی مطرح شد، افزود: متاسفانه در دولت قبل این طرح اجرایی نشد اما با تغییر دولت و مذاکره با رئیس جمهور، رئیس جمهور تایید شده و موضوع مربوط به سازمان برنامه و بودجه است.

دیدگاهتان را بنویسید