جزئیات زلزله 4 ریشتری در منطقه اسماعیلیه گیرافت / نیروهای منطقه گیرافت و عنبرآباد آماده هستند.


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817091

مجید ساعدی گفت: این زمین لرزه برخلاف اطلاعات ارائه شده توسط موسسه ژئوفیزیک که وقوع زلزله را بر اساس موقعیت آن در شهر ثبت می کند؛ محل وقوع زلزله اسماعیلی از توابع شهرستان گیرافت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید ساعدی در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به وقوع زمین لرزه 4 ریشتری در جنوب استان کرمان گفت: این زمین لرزه برخلاف اطلاعات ارائه شده از سوی موسسه ژئوفیزیک که وقوع زلزله را بر اساس موقعیت آن در شهر ثبت می کند؛ محل وقوع زلزله اسماعیلی از توابع شهرستان گیرافت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان خاطرنشان کرد: وضعیت منطقه را رصد کرده ایم و خوشبختانه مشکلی در منطقه نداشته ایم. اما در منطقه گیرافت و عنبرآباد آمادگی نسبی وجود دارد که اگر اتفاقی بیفتد نیروها آماده خدمت خواهند بود.

به گزارش راه آرمان؛ بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز لرزه نگاری کشور، زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر در عمق 8 کیلومتری زمین ساعت 12 و 32 دقیقه و 33 ثانیه عنبرآباد در استان کرمان را به طول 57 هزار و 558 و عرض 28 لرزاند. 324.

گفتنی است موسسه ژئوفیزیک در گزارش خود پیش از وقوع زمین لرزه 4 ریشتری زمین لرزه ای به بزرگی 3.7 و پس از زلزله 4 ریشتری دو زلزله دیگر به بزرگی 4 و 3.1 ریشتر ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید