جزئیات مصدومیت عجیب و بحث برانگیز شیخ دیابات

جزئیات مصدومیت عجیب و بحث برانگیز شیخ دیابات

مهم ترین دلیل تمدید نشدن قرارداد شیخ دیاباته با باشگاه الغرافه قطر مصدومیت های پی در پی این بازیکن بود. شیخ در تابستان پس از کش و قوس های فراوان به لیگ برتر ایران بازگشت و این بار به جای آبی، پیراهن قرمز بر تن کرد و آخرین یاغی فوتبال ایران لقب گرفت. وقتی نام شیخ برای حضور در پرسپولیس مطرح شد، خیلی ها نگران مصدومیت های پیاپی او شدند و به همین دلیل یحیی گل محمدی در ابتدا با حضور دیابات مخالفت کرد.

در نهایت، پس از اینکه لوکادیا منصوب شد و او تا حدودی از این حمله راحت شد، با استخدام شیخ موافقت کرد تا یک مهاجم بلند قد به تیمش اضافه کند. دیابه در ابتدای ورودش به پرسپولیس مصدوم شد و چند بازی تیمش را از دست داد. او پس از رفع مصدومیتش در دیدار مقابل مس کرمان برای پرسپولیس یک گل 3 امتیازی به ثمر رساند اما مصدومیت قدیمی و البته مشکلات همسترینگ و کشاله ران باعث شد دوباره مصدوم شود. دیاباته پیش از دربی و در دیدار دوستانه مقابل سپاهان از ناحیه چهار سر ران آسیب دید و دیدار مقابل تیم سابقش را از دست داد.

پس از چند هفته دوری، شیخ به ترکیب پرسپولیس بازگشت و مقابل صنعت نفت یک گل زد تا تیمش به 3 قهرمانی مهم لیگ خارج از خانه کمک کند. شیخ که در دیدار مقابل هوادار به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود، در تمرین روز یکشنبه تیمش بار دیگر مصدوم شد و نمی تواند پرسپولیس را در دیدار مقابل سپاهان همراهی کند. دیداری فوق العاده حساس و مهم برای پرسپولیس که حتی می تواند آینده یحیی گل محمدی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

رگبار مصدومیت شیخ دیابات به حدی است که صدای پرسپولیسی ها را درآورده است. ماجرا وقتی عجیب می شود که می دانید شیخ در تمرین پرسپولیس بدون برخورد با کسی مصدوم شد و باید چند هفته استراحت کند. زمانی که دیابه روز یکشنبه در تمرین پرسپولیس قصد شوتزنی داشت، پس از ضربه زدن به توپ، ناگهان در ناحیه چهار سر خود احساس درد کرد و شدت درد به حدی بود که نتوانست به تمرین ادامه دهد.

مصدومیت بامزه شیخ دقیقا از همان ناحیه ای بود که در بازی دوستانه با سپاهان مصدوم شد. آنچه مشخص است این است که دیاباته قطعا دیدار مقابل سپاهان در جام حذفی را از دست خواهد داد و احتمال راهیابی به دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بسیار کم خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید