یکی از دلایل عجیب رد حضور شیخ دیابات در پرسپولیس

یکی از دلایل عجیب رد حضور شیخ دیابات در پرسپولیس

پس از انتشار خبر رد پیوستن شیخ دیاباته به پرسپولیس، گمانه زنی های زیادی مطرح شد. از جمله اینکه می گویند از نظر مالی پیشنهاد بهتری وجود دارد و برخی معتقدند هجوم هواداران استقلال به صفحه دیابه و التماس آنها مبنی بر نیامدن این بازیکن به پرسپولیس در تصمیم شیخ تاثیرگذار بوده است.

شیخ دیاباته پزشکی خود را در قطر پشت سر گذاشت و مشکل مصدومیتی نداشت. مهاجم سابق استقلال مدارک تاییدیه تست پزشکی، فرم فسخ قرارداد الغرافه، پاسپورت و سایر مدارک لازم را برای باشگاه پرسپولیس ایمیل کرد و پس از آن مدیران پرسپولیس بلیت سفر این بازیکن به تهران را تهیه کردند و قرار شد شیخ به تهران بیاید. تهران این هفته باشگاه پرسپولیس برای ارائه آن.

دیابات در اتفاقی عجیب تنها دو ساعت پس از ارسال مدارک با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس تماس گرفت و گفت به دلیل مشکلات خانوادگی نمی تواند به ایران بیاید و با پرسپولیس قرارداد ببندد. شنیدیم ایجنت نزدیک به شیرزد تمیرف از مدیران باشگاه پرسپولیس خواسته است تا برای فسخ قرارداد مهاجم ازبکستانی، حق دلالی شیخ دیاباته (حدود 50 هزار دلار) را به او بپردازند!

ظاهرا این درخواست عجیب و غیرعادی باعث آزردگی شدید یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس شد و او با این ایجنت دعوا کرد اما در نهایت با وساطت اطرافیان همه چیز ختم به خیر شد! اما پس از دریافت 50 هزار دلار، ایجنت با فسخ شیرزد تامیروف موافقت می کند، اما تهدید می کند که اجازه خرید شیخ دیابه را به پرسپولیس نمی دهد!

پیش از این رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تلویزیون گفته بود: اگر روز اول یک میلیون و 200 هزار یورو برای این بازیکن پول می دادم مجسمه من را می ساختند اما چون جلوی دلال ایستاده بودم. ، این اتفاقات افتاد. ما نگرفتیم و آن اسپانسر را پیدا کردیم که قراردادش 400 درصد بالاتر بود. تا زمانی که در فوتبال ما دلال باشد این فوتبال راه به جایی نمی برد. لوکادیا را “روی کاغذ” گذاشتیم و گفتند که چنین بازیکنی از نظر رزومه به ایران نیامده است، اما این دلال ها مزاحم هستند. مدیر برنامه راه و روش خاصی دارد اما بروکر فرق می کند. یعنی از ایرانی بودن خجالت نمی کشند؟»

حالا مثل ماجرایی که رضا درویش توصیف می کند، این بار در مورد شیخ دیابات تکرار شده است. عاملی که پول می خواهد و باشگاه پرسپولیس را تهدید می کند و متاسفانه اراده ای برای برخورد با این دلال ها ندارد. دلال هایی که در فوتبال ایران و حتی تیم های بزرگ تقلب می کنند و پول مفت به جیب می زنند و حالا با گستاخی بیشتر کارشان را می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید