شیخ دیابات چه زمانی برای پرسپولیس بازی می کند؟

شیخ دیابات چه زمانی برای پرسپولیس بازی می کند؟

مهاجم سابق استقلال از زمان عقد قرارداد با پرسپولیس فرصت حضور در این تیم را نداشته است. شیخ دیاباته همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و دقیقا مشخص نیست چه زمانی می تواند برای تیم جدیدش بازی کند. رحیم یوسفی هافبک سابق پرسپولیس در این باره می گوید: نمی دانم شیخ دیابات بالاخره کی برای پرسپولیس بازی می کند؟ از روزی که به پرسپولیس آمد فقط چند جلسه با این تیم تمرین کرد و بعد مصدوم شد!

وی ادامه می دهد: به نظر من اگر شیخ دیابه یک کبرکی سرحال و مهاجم بود، قطری ها هرگز او را از دست نمی دادند. این مهاجم آفریقایی رزومه خوبی دارد و در ایتالیا بازی کرده است اما در حال پیر شدن است. اگر بازیکن جوانی با مصدومیت شیخ دیابه مواجه می شد خیلی زودتر از او به بازی ها می رسید اما حالا معلوم نیست چه زمانی برای مسابقه و بازی آماده می شود.

هافبک دهه 60 پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد یورگن لوکادیا خاطرنشان می کند: خرید خارجی یورگن لوکادیا است که البته ناآماده به این تیم پیوست اما آنقدر انگیزه داشت که در 3 بازی متوالی موفق به زدن 4 گل شد. اگرچه گفته می شود مهاجم هلندی گران قیمت است، اما هر چه به دست بیاورد لیاقتش را دارد. یک مهاجم خارجی خوب قیمت بالایی دارد، هرچند در پرسپولیس مهاجمان گران قیمت اما بی کیفیتی مثل بودیمیر داشتیم. این مهاجم کروات شاید در کشورش ماهانه 3 یا 4 هزار یورو دریافت کند اما در حالی که تنها یک گل برای این تیم به ثمر رسانده، از پرسپولیس حدود 500 هزار یورو غرامت دریافت کرده است.

یوسفی همچنین ادامه می دهد: در سال های اخیر مهاجمانی مانند آنتونی استوکس، دی کارمو و … را خریداری کرده ایم. و فقط بودیمیر نبود. امسال اما یورگن لوکادیا ثابت کرده که اگر بخواهد می تواند یک بازیکن خارجی خوب برای پرسپولیس بخرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتایج تیم استقلال به عنوان رقیب پرسپولیس نیز اظهار داشت: استقلال مدافع عنوان قهرمانی است که سال گذشته موفق به کسب این عنوان شد. این تیم شاید در لیگ برتر امسال شروع خوبی نداشته باشد اما به مرور زمان توانسته خود را پیدا کند و به صدر جدول و مدعیان راه پیدا کند. من به شخصه معتقدم که اگر پرسپولیس خودش باشد و گرفتار حاشیه نشود، می تواند بیست و دومین قهرمانی لیگ را جشن بگیرد. این تیم برای قهرمانی قفل شده و افراد خوبی خریده است. بنابراین انتظار می رود بدون اختلاف و با قدرت به قهرمانی ادامه دهد و بار دیگر هواداران را خوشحال کند.

دیدگاهتان را بنویسید