پرسپولیس پول هایش را برای شیخ دیابات هدر داد

پرسپولیس پول هایش را برای شیخ دیابات هدر داد

قبل از شروع لیگ و در اواسط بازی دوستانه مقابل سپاهان، شیخ دیاباته از ناحیه ران دچار مصدومیت شدید شد و بازی را ترک کرد.شیخ نه تنها دیدار مقابل سابق خود در دربی را از دست داد، بلکه 3 بازی بعدی پرسپولیس مقابل را نیز از دست داد. پیکان، گل ها او گهر و نساجی را هم از دست داد و یحیی گل محمدی مجبور شد تیمش را بدون مهاجم متخصص در چند بازی اخیر متضرر کند.

شیخ که در بدو ورودش به پرسپولیس مصدوم شده بود برای بازی با مس رفسنجان آماده شد و برای دقایقی به میدان آمد. حضور این بازیکن در ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل ملوان دقیق افزایش یافت و شیخ در دیدار مقابل مس کرمان موفق شد یک گل 3 امتیازی برای تیمش به ثمر برساند.

یحیی خیلی روی این بازیکن تکیه کرد اما او مثل زمانی که در استقلال و فوتبال قطر بود مدام مصدوم است و در اکثر مسابقات غایب است. شیخ که در دیدار مقابل نساجی نیز در ورزشگاه حاضر شده بود، پس از پایان این دیدار و در جمع خبرنگاران اعلام کرد که به زودی به تیم پرسپولیس بازخواهد گشت.

نکته عجیب شیخ و مصدومیتش این است که این بازیکن با پرسپولیس قرارداد بست و حدود 130 روز به تهران آمد اما بیش از نیمی از آن روزها مصدوم بود و نتوانست با این تیم تمرین کند. در واقع دیابات در مجموع 66 روز در تمرینات گروهی پرسپولیس غایب بود و به صورت انفرادی یا زیر نظر پزشکان تیم تمرین کرد که در نوع خود جالب است.

دیدگاهتان را بنویسید