مصدومیت شیخ دیابات برنامه پرسپولیس را تغییر می دهد؟

مصدومیت شیخ دیابات برنامه پرسپولیس را تغییر می دهد؟

تیم فوتبال پرسپولیس ظهر امروز آخرین تمرین خود را قبل از بازی با سپاهان در تهران انجام می دهد و پس از آن کاروان تیم راهی فرودگاه می شود و برای مهم ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور آماده می شود.

سرخ‌پوشان پایتخت در حالی برای بازی با سپاهان اصفهان آماده می‌شوند که شیخ دیابات برای این دیدار وضعیت مبهمی پیدا کرده است. مهاجم پرسپولیس در تمرین شنبه گذشته احساس درد کرد و به همین دلیل باید زیر نظر پزشکان قرار می گرفت. اما درجه مصدومیت او جزئی تشخیص داده شده است تا در صورت نیاز کادر فنی دقایقی بازی کند.

یحیی گل محمدی که در دو بازی اخیر تیمش در لیگ برتر تصمیم به جذب دو مهاجم داشت، با خروج شیخ دیاباته از ترکیب اصلی، تصمیمی برای تغییر تاکتیک هجومی تیمش دوباره ندارد. فرم بالای لئاندرو پریرا احتمال حضور او در کنار عیسی آل کثیر در ترکیب قرمزها در اصفهان را افزایش داده است اما در صورت عدم حضور پریرا در ترکیب اصلی، امید عالیشاه زوز خط حمله پرسپولیس را تشکیل خواهد داد.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت 15 فردا چهارشنبه با حضور هواداران در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید