پرسپولیس با شیخ دیابات 10 بازیکن دارد

پرسپولیس با شیخ دیابات 10 بازیکن دارد

محمد ملیخن با اینکه چند سالی از دوری از فوتبال و دنیای مربیگری می گذرد، همواره با مصاحبه های آتشین خود در صحنه بوده و نظر خود را بیان کرده است.

انتقادات تند او در چند سال اخیر بیشتر متوجه کارلوس کی روش و تصمیماتی بود که برای تیم ملی گرفت. البته نباید انتقادات او از فدراسیون فوتبال را فراموش کرد. موردی که میلکن در آخرین مصاحبه اش آن را رها نکرد و بار دیگر به سرمربی پرتغالی سابق ایران حمله کرد و از نتایج کسب شده در جام جهانی 2022 انتقاد کرد.

اما این بار به انتقاد از یحیی گل محمدی نیز پرداخت و البته در مورد شیخ دیابات نظر متناقضی داشت. مایلیهان که یکی از ستاره های پرسپولیس در سال های اخیر بوده، از سبک فوتبالی مهاجم سرخ ها انتقاد کرد و احساس کرد که انگار دیابات در این تیم پیشکسوتان بازی می کند.

سرمربی اسبق تیم ملی در این باره گفت: من از فوتبال صحبت می کنم و کاری به شخصیت آقای شیخ دیابته ندارم. فکر می کنم پرسپولیس با شیخ دیابات 10 بازیکن در زمین دارد. شما اصلا فرم دویدن او را می بینید. با تمام احترامی که قائلم، فکر می کنم این بازیکن یک نوع بازیکن برای تیم بزرگسالان شماست!»

دیابات از زمان پیوستن به پرسپولیس بیشتر بازی ها را به دلیل مصدومیت از دست داده و برای یحیی گل محمدی رقم قابل اعتمادی نیست. موضوعی که با انتقادات زیادی از جانب پیشکسوتان مواجه شد. این بازیکن به دلیل مصدومیت در لیست پرسپولیس برای دیدار سرنوشت ساز فردا قرمزها و سپاهان در جام حذفی حضور ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید