جشنواره فیلم کن، نمونه درخشان ناتو + عکاسی فرهنگی


ساعت: 12:59
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843475

پرچم حرم امام حسین (ع) در مراسم استقبال به اهتزاز درآمد.

با حضور مسئولان و مردم دهداش مراسم استقبال از پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) در حسین سرولا این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس به مناسبت دهه کرامت مراسم استقبال از پرچم حرم مطهر امام حسین (ع) با حضور در پرچم حرم امام حسین (ع) با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد. برای بازسازی یادمان کهگیلویه و بویراحمد فرمانده بسیج کهگیلویه جمعی از مسئولین و مردم دهدشت.

440030 خبر خاکستری


فرمانده مقاومت بسیج کهگیلویه با محکومیت ساخت فیلم های ضد دینی و ضد ایرانی برای عنکبوت مقدس در جشنواره کن گفت: اصل، ساختار و دستورات این جشنواره بیشتر تقویت ضد اسلامی و ضد دینی است. فیلم های.


حمزه محقق زاده افزود: در دهه های اخیر هر فیلمی که وارد این جشنواره می شود علیه ایران سیاه نمایی شده و به مقدسات جهان اسلام توهین شده است و قطعا همین فیلم و بازیگرانش جوایزی را کسب کرده اند.


وی با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، گفت: امروز امام خمینی (ره) یک شخصیت جهانی و تأثیرگذار در جهان است و گفتمان امام خمینی (ره) در سراسر جهان طنین انداز شده است. آزادیخواهان جهان با الگوبرداری از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی با ظلم مخالفت می کنند، در واقع در این عصر بشریت مدیون اندیشه های امام راحل است و جهان امروز باید مکتب امام خمینی را تبیین کند.


محقق زاده بیان کرد: دشمن همواره به دنبال تحریف اندیشه های امام راحل بوده و برگزاری مراسم ویژه در ایام رحلت ایشان فرصت تبیین مکتب و گفتمان واقعی ایشان را فراهم می کند که باید با اجرای برنامه های با کیفیت و باشکوه در راستای تبیین شود. جهاد و مخالفت با خط تحریف.

440042 خبر خاکستری

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات همچنین به خدمات ارائه شده توسط عتبات عالیات اشاره کرد.

سردار حکمتیان با اشاره به نقش ستاد بازسازی عتبات در ساخت دروازه باب المهدی (عج) افزود:

وی با اشاره به سابقه تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات، تصریح کرد: این مجموعه متعلق به حاج قاسم است و پس از سقوط دولت صدام، سردار دلا به عراق سفر کرد و مشکلاتی را در فضا و خدمات اهل بیت مشاهده کرد. -امکان بیت.کلید ستاد احیای عتبات را بزنید.

سردار حکمتیان گفت: ممکن است برخی از بیرونی ها فکر کنند ما کمتر به اهل بیت ارادت داریم اما اینطور نیست و بزرگان ما با پای پیاده به زیارت اهل بیت رفته اند.

وی ادامه داد: شاید برخی تصور کنند که این عدم مشارکت گسترده جمعی کهگیلویه و بویراحمد ناشی از فقر است که این نیز اشتباه است چرا که سهم هر ایرانی در مرمت عتبات عالیات تنها 5000 تن در سال است. 4 میلیارد تن است. «آیا 5000 تن در سال برای هر نفر در روستا بالاست؟

440044 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: نکته این است که ما شبکه منظمی برای آموزش مردم درست نکرده ایم و نتوانسته ایم مردم را به این سمت سوق دهیم.

حکمتیان در بخشی دیگر از سخنان خود به ارائه این ستاد اشاره کرد و گفت: رسالت ستاد بازآفرینی کمک به محرومان در هر کجا که امکان دارد است.

فرمانده تیپ 48 فتح ادامه داد: ما برای اولین بار در چارچوب سیاست زلزله در ارائه خدمات، تعمیرات جزئی، تعمیرات اساسی و بازسازی، پخت و پز، تامین تجهیزات گرمایشی و سرمایشی اقدام کردیم.

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه در هر جایی که نیاز به کمک باشد وارد می شویم، گفت: از پتانسیل راهپیمایی ها در همه حوادث، صحنه ها و بحران ها اعم از سیل، زلزله، تاج، محرومیت و کمک های مومنانه استفاده می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی ایستگاه صلواتی، متراژ آشپزخانه، پخت 15 هزار پرس غذای گرم در روز، تامین نیروهای متخصص و تامین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج همراه با مواد غذایی و پتو از جمله موارد است. قربانیان زلزله از جمله موکب صاحبان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان زلزله زده دنا حضور داشتند.

حکمتیان گفت: صاحبان یک موکب از استان با همین ظرفیت در سیل خوزستان و لرستان حضور یافتند و به آسیب دیدگان خدمات رسانی کردند.

وی در این مراسم به نمازگزاران اباعبدالله مژده داد و گفت: قول می دهم پیاده روی اربعین امسال برگزار شود، برای این سفر معنوی آماده شوید.

440047 خبر خاکستری

حکمتیان افزود: هیچکدام از اعضا برای ستاد بازسازی حقوق نمی گیرند، هیچ گونه وابستگی سیاسی به گروه و جناحی ندارد، درب ستاد باز است و همه به تنهایی وارد می شوند و بخشی از کار را بر عهده می گیرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از ابتدا از آبرسانی به مناطق نیازمند بیشتر در آستانه فصل گرم سال خبر داد و تصریح کرد: 9 روستا شناسایی شدند که هیچ شرایط و فرصتی برای تامین آب از طریق مخازن آب وجود ندارد. از طریق خیرین و خیرین سیار و ثابت برای این روستاها فراهم شود.

فرمانده تیپ 48 فتح در بخشی دیگر از سخنان خود به سالروز رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: اندیشه های ناب امام خمینی (ره) نقشه راه و الگوی ملت های مستضعف جهان است و امروز دنیا نیاز مبرم به پاکسازی و پاکی دارد. اندیشه امام خمینی (ره) و نتیجه آن بیداری اسلامی ملت‌های مسلمانی است که در مقابل ظلم مستکبران و دست نشانده‌های آنان ایستاده و می‌جنگند.

سردار حکمتیان افزود: مکتب امام خمینی (ره) موجب عزت و اقتدار اسلام، ارزش‌های الهی و ناامیدی دشمنان است.

440052 خبر خاکستری

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با شکل گیری انقلاب اسلامی حرفه های جدیدی را به جهانیان معرفی کردند و زمینه ای مؤثر برای خروج بشریت از کفر و ظلمت ها به سوی هدایت فراهم کردند و امروز آثار و برکات انقلاب اسلامی است. به وضوح در بسیاری از کشورها قابل مشاهده است.

سردار حکمتیان گفت: یکی از مهمترین ویژگی های حضرت امام (ره) داشتن روحیه تحول و تحول بود که امام راحل با تکیه بر این روحیه در عملیات بزرگ علیه استکبار و استعمار جهانی موفق شدند.

وی با اشاره به استقبال جبهه مقاومت از گفتمان امام و انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از این افکار هراس دارند و سعی می کنند از جنگ های ناب و شناختی از جمله جنگ های رسانه ای برای پاکسازی ذهن خود استفاده کنند. بازدارنده ها

سردار حکمتیان ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا که منافع خود را در خطر می دید، با تهاجم عمومی ایران به ایران، ایده سرنگونی انقلاب نوپا را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود دنبال کرد.

وی گفت: سران استکبار جهان قبل از تثبیت و تثبیت انقلاب اسلامی در منطقه و مقابله با گسترش آن در صدد براندازی بودند.

سردار حکمتیان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نوع حکومت برخاسته از آن می تواند الگویی برای جهانیان باشد. اعلام مواضع او عنوان سیاست شرق و غرب نبود.

فرمانده تیپ 48 فتح گفت: وقتی آمریکایی ها پیروزی انقلاب اسلامی را غروب غرب زدگی در منطقه دیدند با توطئه و توطئه سعی در براندازی این نظام نوپا کردند.

440041 خبر خاکستری

سردار حکمتیان افزود: از همان ابتدای انقلاب توطئه دشمنان آغاز شد و به طرق مختلف سعی در براندازی انقلاب داشتند، از حمله حزب دمکرات کردستان به پادگان ارتش در مهاباد تا حمله به سنندج. پادگان، حمله به پاوه و شورش در کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، گنبدکاووس سیستان و بلوچستان، خوزستان، آبادان، هرمشهر.

وی گفت: حمله عراق به ایران، 36 کشور هماهنگ مانند یک پازل علیه ما عمل کردند. هوشمندی آمریکایی ها این بود که صدام «مستقیما وارد مناطق جنگ نفتکش ها و ورود آمریکا به عرصه رویارویی مستقیم با جمهوری اسلامی ایران» و به طور کلی علیه جمهوری اسلامی ایران تحت ملعونه ها شود. صدام

سردار حکمتیان پس از تشریح جنگ هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران و تلاش رژیم برای سرنگونی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران و شکست تمامی تاکتیک های آنها گفت: علیه ما به راه افتاد.

وی گفت: جنگ نرم علیه ما در واقع تئوریک بود و نظریه‌پردازان آمریکایی از جمله فوکویاما و کیسینجر در دهه‌های اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند و البته این به شیوه غربی‌ها در برخورد با جمهوری اسلامی تبدیل شده است. شامل نظریه فرانسیس فوکویاما می شود.

440045 خبر خاکستری

سردار حکمتیان گفت: خلاصه نظریه فوکویاما این است که گفت پرنده شیعه در افق بسیار بلند پرواز می کند و از دسترس ما خارج است و ما نمی توانیم این پرنده شیعه را فرود آوریم. این پرنده دو بال دارد یکی بال سرخ شهادت (جستجوی شهادت)، دیگری بال سبز مهدویت (انسان امیدوار) و زره پولادین به نام ولایت فقیه و باید رها کنیم. این مهندسی معکوس

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما از نظر نظامی در جنگ پیروز شدیم، گفت: امروز همچنان از جنگ هیبریدی نظام سلطه رنج می بریم و دشمنان همچنان برای کشتار و تجزیه ایران اسلامی در دستور کار هستند. اما ما آخرین قطره خون را داریم.» و اجازه هیچ تجاوز و دزدی به آرمان های شهدا را نخواهیم داد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کن امسال گفت: فیلم «عنکبوت مقدس» که محتوایی ضد اسلامی و ضد شیعی داشت مورد توجه مردم ضد دین قرار گرفت و شایسته است مسئولان فرهنگی اقدامات لازم را انجام دهند. اقداماتی علیه آن انجام شود.»

وی گفت: دشمنان با ناتوی فرهنگی و کشتارهای فرهنگی به ایمان ما روی آورده اند و به دنبال تغییر ساختار نظام ما هستند اما امروز راهبرد ما راهبرد عاشورا و گفتمان ما گفتمان مقاومت است و این رویا را رها نمی کنیم. از یک دشمن، مانند خواب های قبلی، باید تعبیر شود و ما با افتخار این چرخش تاریخی را پشت سر خواهیم گذاشت.

این مقام ارشد نظامی گفت: رژیم پس از ناامیدی از اینکه درگیری نظامی آخرین سلاح علیه جمهوری اسلامی ایران است، تصمیم گرفته است تا با استفاده از تاکتیک های جنگ نرم بایستد و این حکومت مقتدر را سرنگون کند.

سردار حکمتیان گفت: جنگ نرم به عنوان ارزان ترین، مؤثرترین، مؤثرترین و در عین حال خطرناک ترین راه برای رهایی از آن پذیرفته شده است.

وی افزود: جنگ های دو دهه اخیر در سراسر جهان ثابت می کند که مبارزه برای تأثیرگذاری بر ذهن مردم به اندازه اتخاذ رویکردهای نظامی اهمیت دارد که طی آن شبکه های اجتماعی نقش ویژه ای در نحوه تأثیرگذاری بر آن دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید