جلسه تودیع استاندار بوشهر برگزار شد

عبدالکریم گراوند در این مراسم با بیان اینکه طی چهار سال گذشته تمام توان خود را برای سربلندی و موفقیت مردم بوشهر به کار برده ام ، اظهار داشت: از زمان انتصاب به عنوان استاندار بوشهر ، تلاش کرده ام مشکلات مردم را برطرف کنم. و در آخرین لحظه به تلاش خود ادامه دادم.

وی با تقدیر از کارشناسان و کارکنان مناطق مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: معمولاً مدیران کل و استانداران دیده می شوند و دیده می شوند در حالی که کارشناسان و کارکنان بیشترین تلاش و فعالیت را دارند و باید مورد ارزیابی قرار گیرند.

“از آنجا که من از وزارت کشور هستم ، از مشکلات زندگی و حقوقی کارکنان مدیریت اطلاع دارم و همه تلاش خود را برای کاهش مشکلات و افزایش حقوق و مزایای کارکنان انجام داده ام و امیدوارم رضایت کارکنان جلب شود. “گفت زمین.

وی یادآور شد: من بحث خانه های مسکونی کارکنان مدیریت را به شکل خاصی دنبال کردم و خدا را شکر بیشتر کارها انجام می شود و با تلاش مدیر جدید قطعاً شاهد بهره برداری کارکنان از این خانه ها خواهیم بود.

گرند می گوید: مردم بوشهر مردمانی نجیب و دوست داشتنی هستند و من هرگز خاطرات خوبی را که از مردم بوشهر داشتم فراموش نمی کنم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بوشهر ، از هر واحد یک نفر به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا به نمایندگی از سایر کارکنان دعوت شد.

دیدگاهتان را بنویسید