جنایات اشغالگران صهیونیست مانع از ادامه مقاومت نخواهد شد

ساعت: 05:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791078

جنبش جهاد اسلامی در پاسخ به شهادت یک فلسطینی در جنوب نابلس با تیراندازی به نظامیان صهیونیست، تداوم مقاومت و جهاد علیه اشغالگران را برجسته کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جنایات علیه فلسطینیان دانست که آخرین آن شهادت جمیل ابوعیاش در منطقه بیتا در جنوب نابلس بود.

بر اساس این گزارش، جنبش جهاد اسلامی فلسطین جمعه شب با صدور بیانیه ای شهادت این جوان 21 ساله فلسطینی را در پی تیراندازی تندروهای صهیونیستی به شهادت رساند.

در این بیانیه آمده است: جنایات اشغالگران علیه تظاهرکنندگان در منطقه بیتا و تلاش برای سرکوب صدای مشروع فلسطینیان، ملت ما را از ادامه جهاد و مقاومت مشروع در برابر رژیم غاصب صهیونیستی منصرف نخواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین با قدردانی از فلسطینیان در نابلس و تمامی مناطق کرانه باختری تاکید کرد: مقاومت همه جانبه در برابر اشغالگران تشدید خواهد شد و مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین ادامه خواهد داشت.

وزارت بهداشت فلسطین پیشتر از شهادت یک فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، جمیل ابوعیاش جوان فلسطینی در درگیری روز جمعه در شهرک بیتا در جنوب نابلس به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای اشغالگر به سر این جوان فلسطینی شلیک کردند.

شایان ذکر است که جوانان فلسطینی در طول هفته بارها در مناطق مختلف کرانه باختری علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی تظاهرات کردند. این تظاهرات همواره توسط صهیونیست ها سرکوب شده و چندین شهید و مجروح برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید