گروه های مقاومت خواستار پاسخگویی فلسطینی ها به جنایات صهیونیست ها شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه از تمامی فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و سرزمین های اشغالی از سال 1948 به بعد تشدید خشونت و ادامه پاسخگویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی به عتبات عالیات را خواستار شد. درسی فراموش نشدنی را به این رژیم تحویل دهیم.

سخنگوی اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت فلسطین در نشست خبری در غزه تاکید کرد: مقاومت فلسطین در غزه به عنوان قلعه ای مستحکم و تکیه گاه و سپر قدرتمند در برابر قدس، مسجد الاقصی و اماکن مقدس باقی خواهد ماند. و وفادار به شهدا و اسرا.

وی افزود: نیروهای ما همیشه آماده حمایت از قدس و فلسطین هستند و دست آنها روی ماشه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «العربی الجدید»، سخنگوی اتاق عملیات مشترک گروه های مقاومت در غزه نیز از عملیات قهرمانانه و تیراندازی به سربازان و شهرک نشینان در کرانه باختری و قدس و تعقیب و گریز قدردانی کرد. سربازان صهیونیست در سرتاسر فلسطین.

وی همچنین درودهای خود را به مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و اعضای گروه آرین الاسود، پست جینین، پست نابلس، پست طولکرم و تمامی گروه های مقاومت فرستاد و تاکید کرد که هرگونه آسیبی به مسجد الاقصی، افزایش جنایات دشمن علیه مردم قدس و هتک حرمت اماکن مقدس. ملت ما با بهانه های واهی نابودی و زوال خود را به نمایش می گذارد.

قدس و مناطق اطراف آن از شنبه گذشته شاهد محاصره اردوگاه شعافات توسط رژیم صهیونیستی بود و چهارشنبه گذشته نیز قدس اشغالی شاهد اعتصاب عمومی و تعطیلی کلیه موسسات آموزشی در همبستگی با فلسطینیان ساکن در اردوگاه شعافات، محله های آناتا، راس خمیس، راس بود. شهاده و این حومه سلام بود.

دیدگاهتان را بنویسید