گروه های فلسطینی خواستار افزایش عملیات علیه نیروهای صهیونیستی شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گروه‌های مقاومت فلسطین امروز سه‌شنبه در شهر غزه نشستی برگزار کردند و در آن مهم‌ترین مسائل و رویدادهای ملی فلسطین را مورد بررسی قرار دادند.

این گروه ها از مقاومت قهرمانانه غزه و کرانه باختری که به تجاوزات دشمن به ملت فلسطین پاسخ داد و درسی فراموش نشدنی به دشمن داد، قدردانی کردند.

در این دیدار تاکید شد که دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل جنایت علیه ملت فلسطین را بر عهده دارد و مقاومت به وظایف و نقش خود برای مقابله با این تجاوزات و جلوگیری از خونریزی ملت فلسطین ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، گروه‌های مقاومت فلسطین تأکید کردند که مقاومت به یاری خداوند ثابت کرده است که در همه عرصه‌ها متحد و یکپارچه است و با درایت و اقتدار می‌تواند تلاش‌های صهیونیست‌ها را به شکست بکشاند. بین مقاومت و مردمش شکاف ایجاد کند.

گروه های مقاومت فلسطین همچنین بر تشدید عملیات علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در قدس، اراضی اشغالی 1948 و کرانه باختری تا زمان بیرون راندن کامل اشغالگران از خاک فلسطین تاکید کردند.

این گروه ها بر حمایت از زندانیان اعتصاب غذا از جمله زندانی «خلیل عواده» تاکید کردند و از همه ملت ها خواستند تا به مسئولیت خود در حفاظت از بیت المقدس، مسجد الاقصی و حمایت از ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن تا نابودی آن عمل کنند. رژیم اشغالگر و بازپس گیری سرزمین فلسطین.

دیدگاهتان را بنویسید