در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی 20 فلسطینی زخمی شدند


زمان: 03:20
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820481

منابع خبری جمعه شب از زخمی شدن دست کم 20 فلسطینی در حمله تندروهای صهیونیستی به فلسطینیان در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظامیان صهیونیست به تظاهرات فلسطینیان در روستای کفرمالک علیه اشغالگری اسرائیل و ساخت شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری حمله کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مشابهی در منطقه کفر کودوم در شرق کلکیلیه و شهرک بیت دیان در شرق نابلس برگزار شد که مورد حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

این گزارش می افزاید که تندروهای صهیونیستی با گاز اشک آور و گلوله های فلزی به تظاهرکنندگان فلسطینی حمله کرده و به گفته مقامات محلی، دست کم 20 فلسطینی مجروح شدند.

نهادهای بین المللی از جمله شورای امنیت بارها شهرک سازی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین را غیرقانونی خوانده و خواستار پایان آن شده اند، مشکلی که صهیونیست ها همواره با آن مواجه بوده اند.

در اواخر سال 2016، شورای امنیت قطعنامه 2334 را تصویب کرد که بر اساس آن هرگونه ساخت و ساز اسرائیل در اراضی اشغالی فلسطین غیرقانونی اعلام شد و بر لزوم تخلیه فوری تمامی شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری تاکید کرد.

با این حال رژیم صهیونیستی با بی توجهی کامل به قطعنامه های بین المللی و مطالبات مکرر جامعه جهانی، نه تنها شهرک سازی را متوقف نکرده، بلکه به مصادره اراضی فلسطین و توسعه شهرک برای اشغالگران صهیونیست ادامه می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید