حمله جنگنده های فلسطینی به خودروی امنیتی رژیم صهیونیستی


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892976

جنگنده های فلسطینی به سمت خودروی نیروهای امنیتی در شهرک صهیونیست نشین «شاوی شیمرون» (غرب نابلس) تیراندازی کردند که تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صبح امروز افراد ناشناس به سمت خودروی نیروهای امنیتی در شهرک صهیونیست نشین «شاوی شمرون» (غرب نابلس) تیراندازی کردند که چندین گلوله به خودرو اصابت کرد اما این اقدام تلفات جانی نداشت.

به گزارش قدس پرس، پس از این اقدام نظامیان اسرائیلی به شهرهای فلسطینی در استان های نابلس و رام الله (در مرکز کرانه باختری) حمله کردند و درگیری ها آغاز شد.

هلال احمر فلسطین گزارش داد که در دیر شرف در نابلس دست کم دو نفر براثر گلوله های پلاستیکی مجروح و ده نفر دیگر دچار خفگی شدند.

در پی این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منازل و مغازه ها دوربین های مداربسته را ضبط کردند تا عاملان تیراندازی امروز رژیم صهیونیستی را شناسایی کنند.

بامداد پنجشنبه هفته گذشته درگیری مسلحانه شدیدی بین رزمندگان فلسطینی و رژیم صهیونیستی در روستای «بارکین» در جنین رخ داد.

در این درگیری یک نظامی صهیونیست از یگان «مستاربین» به شدت مجروح شد. این سرباز که شدت جراحاتش وخیم گزارش شده برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

علاوه بر این، نظامیان رژیم صهیونیستی دستگیری دسته جمعی فلسطینی ها را در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کردند که بر اساس گزارش ها، هفده فلسطینی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

اخیراً یک مرکز تخصصی فلسطینی با ارائه آماری از اقدامات مقاومت علیه صهیونیست ها در کرانه باختری، نوشت که مقاومت قوانین میدانی جدیدی را وضع کرده است. (اطلاعات بیشتر)

اردوگاه جنین در غرب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری این روزها و هفته ها به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است. اردویی که در آن مانند سایر شهرهای کرانه باختری سنگ پرانی و حمله با چاقو وجود ندارد، اما جوانان اردوگاه با سلاح گرم به سمت صهیونیست ها تیراندازی می کنند. می توان گفت که جنین در حال تبدیل شدن به مرکز مقاومت مسلحانه و غزه دیگری در شمال کرانه باختری است.

دیدگاهتان را بنویسید