حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به کرانه باختری در اولین روز عید سعید فطر


ساعت: 20:29
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836199

در نخستین روز عید سعید فطر، نظامیان صهیونیست همچنین در ادامه حملات خود به مناطقی از کرانه باختری، تعدادی فلسطینی را زخمی و بازداشت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جنگنده های صهیونیست با هتک حرمت عید سعید فطر به تعدادی از مسلمانان کرانه باختری توهین و هتک حرمت کردند.

به گزارش فلسطین امروز، افراط گرایان صهیونیست ظهر امروز به شهرک کفرالبد در شرق طولکرم در کرانه باختری یورش بردند و با شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی به سوی ساکنان این شهر شلیک کردند.

عدنان احمد محفوظ، پزشک 70 ساله ای که در این درگیری به مداوای مجروحان می پرداخت، بر اثر اصابت گلوله پلاستیکی به سینه وی مجروح شد و ده ها تن دیگر بر اثر استنشاق گاز اشک آور خفه شدند. آنها در صحرا مورد مداوا قرار گرفتند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنین 10 غیرنظامی فلسطینی را بازداشت و مناطق آزادسازی شده در کرانه باختری رود اردن را نیز بازداشت کردند.

در استان رام الله چهار نفر در شهر بیت عمرو در شمال الخلیل مردی به نام مرشد محمد زاقیک آزاده 47 ساله در کلکیلیه یک نفر و در شهر قدس دو نفر یکی در حوالی باب هات از درهای مسجد الاقصی و دیگری در باب العمود دستگیر شد.

در جنین در کرانه باختری، امروز تندروهای صهیونیستی به شهر کاباتیا حمله کردند و با ساکنان آن درگیر شدند.

صهیونیست ها تک تیراندازهای خود را روی پشت بام خانه هایشان مستقر کردند و با هواپیماهای بدون سرنشین به آسمان شهر شلیک کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی به سوی جوانان جنین و اردوگاه آنجا بمب های گازی شلیک کرد.

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از اقامه نماز عید فطر در شهر نالین در غرب فلسطین نیز به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند و سه جوان فلسطینی را مجروح کردند.

نادی الاسیر الفلسطینی نیز امروز در گزارشی با بیان اینکه بیش از 4500 فلسطینی در دوران حکومت اسلامی در اسارت رژیم صهیونیستی و از آغوش گرم خانواده های خود محروم بودند، از سازمان های بین المللی خواست برای آزادی این افراد اقدام کنند. زندانیان

راف و اکرم عثمان حامد اهل شهر صلواد در شرق رام الله هستند که برای نوزدهمین سال متوالی توسط رژیم اشغالگر زندانی شده است.

این دو برادر در سال 1383 دستگیر و به مدت 60 روز در سلول انفرادی تحت بازجویی قرار گرفتند و پس از آن به حبس ابد محکوم شدند. همچنین دو بار در سال های اسارت پدر و مادر خود را از دست دادند، برادرزاده آنها نیز از شهدای رژیم صهیونیستی بود.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید