تخریب 6 خانه فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

بر اساس این گزارش، روز چهارشنبه بولدوزرهای رژیم صهیونیستی 6 خانه فلسطینی را در سما اریحا واقع در شرق اریحا تخریب کردند.

منابع محلی گزارش دادند که تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست با کامیون به این منطقه حمله کرده و 6 منزل مسکونی را ویران کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی مدت هاست مناطق مسکونی اریحا را برای ایجاد شهرک ها یا پایگاه های نظامی صهیونیستی تخریب می کند.

در همین حال، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای با محکومیت جنایت تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، این اقدام را تلاشی بیهوده برای بازگرداندن چهره ویران شده این رژیم در برابر مقاومت دانست.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تخریب منازل شهروندان فلسطینی بر اساس سیاست مجازات دسته جمعی علیه ملت فلسطین و تلاشی بیهوده برای تخریب چهره این رژیم در برابر مقاومت است.

جهاد اسلامی فلسطین افزود: تروریسم رژیم صهیونیستی در معرض دید جامعه جهانی قرار گرفته است اما این تروریسم با هیچ واکنشی مواجه نمی شود.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: ملت فلسطین به مبارزه با دشمن و دفاع از حقوق مشروع خود در تمامی اراضی اشغالی ادامه خواهد داد.

این بیانیه می افزاید: ملت بردبار ما در طول دهه ها مبارزه با دشمن ثابت کرده است که سیاست تخریب منازل، روحیه مقاومت در میان شهروندان فلسطینی را تضعیف نخواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید