123 فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری زخمی شدند


ساعت: 07:40
تاریخ انتشار: 14/30/1400
کد خبر: 1809467

وزارت بهداشت فلسطین می گوید در حملات روز گذشته نیروهای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری 123 فلسطینی به شدت مجروح شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، وزارت بهداشت فلسطین روز شنبه در خصوص حملات روز گذشته تندروهای صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری از جمله مناطق بتا و جنین بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد در حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به معترضان فلسطینی در روز جمعه 123 نفر به شدت مجروح شدند که حال برخی از آنها وخیم است.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد منطقه شیخ جرا در قدس اشغالی نیز مورد حمله جنگنده ها و شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفته است. در این حمله وحشیانه تعدادی از فلسطینی ها مجروح شدند.

گفتنی است رژیم صهیونیستی مدتی است فشارها را بر مردم منطقه شیخ جره در قدس اشغالی تشدید کرده است. این فشارها البته با واکنش های گسترده گروه های مقاومت فلسطینی مواجه شد. حدود یک هفته پیش صهیونیست ها با حمله وحشیانه به منطقه شیخ جره، خانه های فلسطینی های ساکن در این منطقه را تخریب کردند.

چنین اعمال وحشیانه ای در پایان روند یهودی سازی اورشلیم انجام می شود. محاکمه در سال 1948 با تخریب خانه های فلسطینی ها و جابجایی اجباری فلسطینی ها توسط آژانس های مهاجرت یهودی آغاز شد. مردم شیخ جرا برای صهیونیست ها پیامی صادر کردند.

آنها تاکید کردند: ما یک وجب از خاک خود را رها نمی کنیم و چیزی به اشغالگران نمی دهیم. ما مصمم به دفاع از سرزمین خود علیرغم تجاوزات مکرر اشغالگران و شهرک نشینان هستیم و همچنان پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید