شهردار و شورای شهرداری تویسرکان از پاسخگویی به درخواست های معلولان عاجز هستند/مسئولین خواستار اسکان معلولان هستند؟!


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915379

سال هاست که پای مدیریت شهری در حوزه بهسازی جاده های تویسرکان لنگیده است، نه فکر و اندیشه ای در سر مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات معلولان وجود دارد و نه دستی برای تدوین و تدوین. برنامه ریزی مناسب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; این مجموعه خبری بارها و بارها به گلایه های مکرر مردم از بی کفایتی مسئولان توسرکانی به ویژه در حوزه مدیریت شهری اشاره می کند، اما گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات معلولان وجود ندارد..

مدیریت شهری همچنان در عرصه بهسازی جاده ها لنگ می زند، نه فکری در سر مسئولان برای پاسخگویی به مطالبات معلولان وجود دارد و نه دستی در تدوین و برنامه ریزی مناسب..


آیا مسئولان می خواهند افراد دارای معلولیت را اسکان دهند؟!

12 سال از ابلاغ طرح مناسب سازی جاده های معلولان به تمامی ادارات و ارگان های دولتی می گذرد و به نظر می رسد مسئولان تویسرکانی هنوز این ابلاغیه را مشاهده نکرده اند.!

معلولان این شهر برای حضور در اجتماع با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، به گفته برخی از معلولان به گفته برخی افراد، مسئولان می خواهند با اقدامات خود آنها را خانه نشین کنند! و اگر نه، چرا هیچ کاری برای برآورده کردن خواسته های خود انجام نداده اند؟ این سوال همه مردم است اگر پاسخی وجود دارد!


شهردار و شورای شهر هیچ اراده ای برای برخورد با سد معبر ندارند!

خزایی یکی از معلولان تویسرکان در خصوص مناسب نبودن معابر عمومی به خبرنگار عصرهمدان گفت: پیاده روهای تویسرکان برای عبور و مرور مردم مناسب سازی نشده و اگر هم باشند کم و ناقص هستند. ناقص چون خط ویژه روشن دلان در مواردی ما را به میز هدایت می کند!

روشن دل در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان گفت: متأسفانه مغازه داران بخش زیادی از پیاده روها را اشغال کرده اند و راهی برای عبور نگذاشته اند و از سوی دیگر شهرداری و شورای شهر نیز خواسته اند. آنها برای حل این مشکل توجهی نکرده اند و اراده ای ندارند.

وی تصریح کرد: به همین دلیل باید با تمام خطرات فراوان از خیابان ها عبور کنیم زیرا احتمال تصادف و برخورد خودروهای عبوری وجود دارد..


اکثر بانک ها و ادارات تویسرکان رمپ مناسبی برای افراد معلول ندارند

خانم سوری یکی از دیگر معلولان این شهرستان در گفتگو با خبرنگار رودآور; وی بیان کرد: در انسداد خیابان ها برای ما معلولان گذر آزاد وجود ندارد که باید یک بلوار را دور بزنیم تا بتوانیم از خیابان عبور کنیم..

وی افزود: همچنین اکثر ادارات و بانک های تویسرکان رمپ مناسبی برای تردد معلولان و جانبازان برنامه ریزی و احداث نکرده اند که اگر کم باشد استاندارد نیست و ما معلولان باید با کمک کارهای بانکی و اداری خود را انجام دهیم. ..

این بانوی معلول تویسرکانی کمبود تجهیزات بهداشتی و نبود متخصص و تجهیزات فیزیوتراپی در این شهرستان را از دیگر مشکلات پیش روی معلولان عنوان می کند..

به گزارش اشرامدان؛ امیدواریم مدیریت شهری و نهادهای متولی حقوق افراد دارای معلولیت در سرکان پاسخگو باشند.این گروه خبری آماده انتشار سخنان مسئولان نیز می باشد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید