جنایات رژیم صهیونیستی باید محکوم شود/ ما حق پاسخگویی داریم


ساعت: 13:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814810

ایران در نامه ای به سازمان ملل متحد خواستار محکومیت رژیم صهیونیستی به دلیل کشتار مستشاران ایرانی در سوریه شد و حق ذاتی خود برای پاسخگویی به این جنایات را حفظ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید تهت روانشناس سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد مربوط به مسئولیت بین المللی رژیم صهیونیستی برای ترور مستشاران ایرانی نامه ای از ایران به دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل متحد نوشت.

تخت روانشناس این نامه به تشریح اقدامات رژیم اسرائیل برای شهادت مستشاران ایرانی در سوریه می پردازد جنایی و تروریست و از جامعه جامعه شورای جهانی و شورای امنیت خواستار پایان فوری خصومت ها شدند جنایی رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و مسئول اقدامات غیرقانونی خود می داند که تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی است.

در این نامه آمده است: جمهوری اسلامی ایران ضمن اینکه رژیم اسرائیل را مسئول تمامی عواقب این اقدامات می داند جنایی رژیم را به اقدامات ماجراجویانه و شرورانه در منطقه به رسمیت می شناسد و به شدت به آن هشدار می دهد. حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد در پاسخ به این گونه جرایم جنایی همیشه حفظ می کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید