جنایات رژیم صهیونیستی از سوی جامعه یهودی ایران و تمامی آزادی خواهان جهان محکوم شده است.


ساعت: 10:20
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834154

همایون سامیه نجف آبادی، رئیس انجمن کلیمیان گفت: قیام مردم در روز جهانی قدس در واقع نشانه اتحاد همه آزادی خواهان جهان در برابر خشونت، ظلم و کشتار ستمدیدگان است. مردم فلسطین.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایون سماحی نجف آبادی نماینده ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایزدرسا وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند و از مسلمانان سراسر جهان خواستند تا در کنار سایر آزادی خواهان جهان به اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض کنند. دادن.

وی افزود: قیام مردم در روز جهانی قدس در حقیقت نشان از اتحاد همه آزادی خواهان جهان در برابر خشونت، ظلم و کشتار مردم مظلوم فلسطین است. “

نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: البته جامعه کلیمی ایران نیز به موضوع اشغالگری صهیونیست ها و اقدامات وحشیانه برای بی خانمان شدن مردم فلسطین معترض است و همواره این موضوع را محکوم کرده است.

رئیس انجمن کلیمیان گفت: جامعه کلیمیان ایران نیز مانند سال های گذشته قطعا در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد و اعتراض شدید خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی تاکید کرد: همچنین رفتار وحشیانه رژیم اشغالگر قدس علیه مردم فلسطین در روزهای اخیر در مکان مقدس مسجدالاقصی که مورد احترام همه ادیان جهان است را محکوم می کنیم.

نماینده اقلیت مجلس تاکید کرد: این رژیم به افراد مسلح علیه افرادی که واقعاً سلاح حمل نمی کنند حمله کرده و سعی در مجروح و نابودی تعدادی از این افراد داشته است و این رفتارهای ظالمانه و ظالمانه صهیونیست ها نیز مورد محکومیت جامعه قرار گرفته است. یهودیان در سراسر جهان خواهان آزادی و حقوق هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید