آبی و قرمزهای پایتخت جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با صدور پیام‌هایی جداگانه جنایت رژیم صهونیستی و بمباران یک بیمارستان در غزه را محکوم کردند.


 به گزارش خبرگزاری موج،  جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه، موجی از خشم را بین جهانیان به همراه داشته است.

دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز با انتشار بیانیه‌هایی این جنایت را محکوم کردند.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

حمله شب گذشته رژیم موقت صهیونسیتی به بیمارستانی در غزه، بار دیگر چهره ضد انسانی این رژیم را به جهانیان نشان داد. باشگاه استقلال ضمن محکوم کردن این جنایت صورت گرفته از سوی این رژیم جعلی، همبستگی خود را با مردم غزه اعلام می‌کند.

باشگاه پرسپولیس هم با صدور پیامی ضمن اعلام تسلیت به جامعه بشری، اقدام جنایتکارانه و ضد انسانی رژیم اشغالگر صهیونیستی در قتل‌عام و نسل‌کُشی مردم بی‌پناه غزه، به ویژه به شهادت رساندن بیماران، کودکان و زنان بی‌پناه در پی بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

رژیم صهیونیستی، واقعیت وجودی، خوی وحشی و ضد بشری، عدم پایبندی به هرگونه اصول اساسی انسانی و بین‌المللی و غیر قابل مهار و کنترل بودنش توسط قدرت‌های جهانی و نظام‌های بین‌المللی را نشان داد.

دیگر هیچ جای شک و تردیدی باقی نماند که نه فقط با یک نظام خطرناک برای سرزمین فلسطین و مسلمانان، بلکه با خطری بالقوه برای تمام بشریت روبه‌رو هستیم. سیستمی که می‌تواند به راحتی همه اصول، قوانین و خط قرمزها را بدون ذره‌ای تردید، شرم و پشیمانی زیر پا بگذارد.

از ۷۵ سال پیش از این که حملات و کشتار در فلسطین، توسط گروه‌های صهیونیستی آغاز شد، خشونت و قتل عام انسان‌ها و مردم فلسطین در این نقطه از دنیا متوقف نشده و پیوسته ابعاد تازه‌تری پیدا کرده است. آن چه امروز در غزه عزیز شاهدش هستیم ادامه همان جریان است.

بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و بی‌قراری کرد.

اقدامات سفاکانه در حملات کور علیه مردم محاصره شده غزه و به ویژه بمباران سنگین بیمارستان، مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است. رژیم صهیونیستی، اوج افسارگسیختگی، سفاکی و رذالت بی‌انتهای خود را به تصویر کشید و ماهیت واقعی خود را به همگان نشان داد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید