جنگ در ال کلاسیکو آغاز شد روز جدید

رئال مادرید

جرارد پیکه ، مدافع میانی بارسلونا قبل از دهمین بازی خانگی تیمش مقابل رئال مادرید در لالیگا گفت: “ال کلاسیکو بیش از یک بازی ساده است و مهمتر از تلاش برای کسب سه امتیاز است.” این بازی فرصتی است برای ما که بگوییم هنوز می توانیم رئال را شکست دهیم و زنده هستیم. پیروزی بر یک رقیب طولانی مدت به شما انگیزه و اعتماد به نفس می دهد تا با سایر رقبا رقابت کنید. “

پیکه در پاسخ به این سال که کدام یک از دو تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در ال کلاسیکو اول فصل دارد ، گفت: “اگر آنها (رئال مادرید) می خواهند این عنوان را داشته باشند ، می توانم آن را بدون هیچ مشکلی به آنها بدهم. من پیشنهاد می کنم ، اما در الکل اسیسیکو هیچ تیمی شانس بیشتری ندارد ، هر دو تیم خوب هستند و ما موفق شدیم بر لحظات حساسی که اخیراً داشتیم فائق آییم و در حال حاضر وضعیت ما در لالیگا بهتر است و در ابتدای بازی امتیازات از دست رفته را جبران می کنیم. فصل. که تاریخ ال کلاسیکو هیچ ارتباطی با وضعیت تیم های حاضر در لیگ ندارد و حساب آن کاملاً جدا است.

“باشگاه هایی مانند بارسلونا یا رئال مادرید همیشه برای به ثمر رساندن یک گل نیاز به یک مهاجم تاثیرگذار و مصمم دارند ، اما ما باید واقع بین باشیم و با آن روبرو شویم. او را خیلی تحت فشار قرار ندهید. فاتی یا وینیسیوس؟” وینیسیوس بازیکن سریع تری است ، اما پتانسیل بیشتر برای اهداف.”

دیدگاهتان را بنویسید