حامد لک گویا کبوتر گرفته است / مجیدی یک جام بده تا سکته نکند

وحید کلیچ دروازه بان و پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرورزشی درباره شکست دو بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و گل های حامد لک در آن دیدار و همچنین پنالتی های استقلال صحبت کرد. و گل گهر سیرجان.

آیا گل هایی را که صنعت نفت کاشته است دیده اید؟

واقعا حیف شد! در عمرم ندیده بودم دروازه بان پرسپولیس از ضعیف ترین تا بهترین، چنین گلی زده باشد.

میگی گل اول؟

هم گل اول و هم گل دوم. در گل اول که حامد لاک انگار کبوتر گرفت، در گل دوم کنار جوی نشست و دید که زندگی چطور پیش می رود! واقعا باید برای این دروازه بان گریه کرد.

با مشکل دروازه بانی تیم پرسپولیس چه باید کرد؟

من در مورد دیوید فنایی صحبت می کنم. یکی که این روزها مربی دروازه بان های پرسپولیس است باید جواب بدهد. با این دروازه بان ها چه کار خواهی کرد؟ چه چیزی باعث شد که فکر کنند حامد لاک که خودش 50 درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده است؟ بچه ها هر چقدر هم تلاش کنند، دانش آموز فانی آنها را نابود می کند.

فکر نمی کنی سرمربی دروازه بان های پرسپولیس از دستت ناراحت شود؟

فنایی خودش شاگرد من است و از دست من ناراحت است. آنفالو من در اینستاگرام! منو بلاک کن چرا، چون حق با من است. اما اشکالی ندارد، معلم از شاگردش ناراحت نیست. یحیی گل محمدی از من می خواهد به تمرین بروم تا هم فنایی و هم حامد لک را تمرین کنم. 10 روز دیگر برای بازی با استقلال داریم. اگر بخواهیم با این شرایط جلو برویم، وضعیتمان بدتر می شود. من دوست شما هستم آقای فنایی، من دشمن شما نیستم که جلوی شما بایستم و در لباس دوستم صحبت کنم. از لطف شما می خواهم این را بگویید و از طرفی نگران پرسپولیس هستم. نگران میلیون ها هوادار که نتایج این تیم را دنبال می کنند. چقدر باید وقت بازیکنان پرسپولیس را به خاطر اشتباهات دروازه بانشان از دست داد!

این شکست چه تاثیری در ادامه پرسپولیس دارد؟

هیچ اتفاقی نیافتاده. این شکست فدای سر بچه ها می شود. استقلالی ها همه بازی های خود را نخواهند برد، در نهایت شکست خواهند خورد. پرسپولیس از بازی بعد قهرمان شد و قهرمان شد. اما به شرطی که موقعیت دروازه بان تیم درست باشد.

استقلال هم گهر گهر را برد و دوباره فاصله اش با پرسپولیس زیاد شد؟

من می گویم مسئولان باید لیگ برتر را ببندند و جام استقلال را بدهند.

تو چی میگفتی

وکیل خدا مجازاتی بود که برای استقلال گرفتم!؟ توپ از نیم متری به دست بازیکنان گل گهر رفت اما داور یک پنالتی اعلام کرد. من فقط با کمک او مشورت کردم! امیر گله نویی حق داشت واکنش نشان دهد. دیگر چگونه سر یک تیم را از بین ببریم؟ ما هرگز چنین چیزی ندیده بودیم! این همان چیزی است که آنها واقعاً می گویند وقتی می گویند در روز روشن حزب را می کشند و هیچ کس صحبت نمی کند. گوهر برهنه کشته شد و کسی حرفی نزد. فکر می کنم بعد از 10 سال می خواهند به آنها یک جام بدهند که لذت ببرند که این استقلالی ها جام ندیده اند، جام نبرده اند. پدر آخرش ما پنج جام پشت سر هم بردیم، کاری نداریم چرا اینقدر خودت را به آب و آتش می اندازی.

منظورت کیه

شاه فرهاد دیگر نمی دانست چه کند! او سکته کرد. او به وسط زمین رفت، توپ را برداشت و نداد و به هر حال زمین و زمان را به هم دوخت تا سه امتیاز را بگیرد. عیبی ندارد شاه فرهاد به این مدل پیروزی دل خوش کند اما در نهایت پرسپولیس قهرمان می شود. من تو را در دربی می بینم اما بعداً باید دستم را روی سر دروازه بان پرسپولیس بگذارم.

دیدگاهتان را بنویسید